Jump to content
Jette

Leonard Cohen på tur i 2008

Recommended Posts

Leonard Cohen tager på tur i år. Canada og USA er sikre, hvilke lande i Europa er endnu ikke offentliggjort. Jeg krydser fingre for København!! Leonard be my man and come back :th2:
Jeg krydser fingre for Skurup :D "I don't consider myself a pessimist. I think of a pessimist as someone who is waiting for it to rain. And I feel soaked to the skin." Leonard Cohen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg krydser fingre for Skurup :D "I don't consider myself a pessimist. I think of a pessimist as someone who is waiting for it to rain. And I feel soaked to the skin." Leonard Cohen
Så var der jo en god grund til at komme til Skurup :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Jette Mnage tak det er da en tröst :sick: Jeg sidder lige og ser på om jeg måske kan se ham i Amsterdam 12 Juli. Men det bliver lidt hårdt. Gräkenland 30 Juni- 7 Juli. Falster fra 8 Juli - 11 Juli og Amsterdam. Men måske det värd :th2: Min dröm har altid väret at höre ham i et udendörs teater i Athen, der er ham 27 Juli,,,,

:th2: Det er jo altid rart når ønsker opfyldes og så i rå mængder! Jeg skal nok nyde det for os begge to - så kan du jo få referat når du er tilbage fra ferie igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cohen i København

Leonard Cohen tager på tur i år. Canada og USA er sikre, hvilke lande i Europa er endnu ikke offentliggjort. Jeg krydser fingre for København!! Leonard be my man and come back :th2:
Ville lige høre, om der er andre der skal se Leonard Cohen i København den 5. juli? Så ku vi måske følges?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var en storslået oplevelse med Mr. Cohen på Rosenborg Excerserplads i lørdags :love: Anmeldelserne fra Dublin og Helsingborg havde ikke overdrevet. Så det var bare herligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne du se noget derfra Mikkel' date=' eller kun høre?[/quote'] Vi kunne se det hele på storskærmen, det var helt fint. Ellers kunne man se hele scenen når jeg lod folk kravle oven på mine skuldre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Leonard Cohen igen

Så er der dato på : 3 Juli på Sofiero slot. Jubii, men bare ikke for mig, :sad: Der er jeg på ferie, öv. Men jeg håber at der er nogen andre der har muligheden, hulk http://leonardcohen.aeglive.com
Så kan du måske fornøje dig i Forum den 17. oktober 08. Jeg synes det var alle pengene værd i sommer. Overvejer også Forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites