Jump to content
Bigmike

Den svenske krone daler støt......:o)

Recommended Posts

Det er skam en sød tid... Jeg nyder min fremtidige situation i sverige mere og mere. Jeg har nemlig lige været i banken og overføre et større beløb til udbetaling til mit nye hus. Så er det jo meget sjovt med en vekselkurs på 0,7859!!! Godislan here I come!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror sgu de gør det med vilje, de sataner :fight: Se nu bare, vi nærmer os d. 1 og hvad sker der (som sædvanlig) sek´en bli´r lige lidt stærkere, for så at falde igen midt på måneden.. Bastids si´r jeg bare.. Bastids, de hader os pendlere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror sgu de gør det med vilje' date=' de sataner :fight: Se nu bare, vi nærmer os d. 1 og hvad sker der (som sædvanlig) sek´en bli´r lige lidt stærkere, for så at falde igen midt på måneden.. Bastids si´r jeg bare.. Bastids, de hader os pendlere :D[/quote'] Her kommer så et lille råd ... fuldstændig gratis ... man kan bruge det hvis man vil: Overfør pengene midt på måneden i stedet for sidst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her kommer så et lille råd ... fuldstændig gratis ... man kan bruge det hvis man vil: Overfør pengene midt på måneden i stedet for sidst ;)
Er det noget du har læst et sted :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites