Bigmike 10 Anmeld indhold Skrevet January 23, 2008 Nice!! 78,34.... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Nice!! 78,34.... :th2: Ja laveste kurs i 25 måneder ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Det bli´r fedt at få løn d. 1 hvis det bli´r ved :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigmike 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Ja.....For min del bliver det da 600 kr mere udbetalt!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Det bli´r fedt at få løn d. 1 hvis det bli´r ved :) Det gør det i hvertfald i dag med ser det ud til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Det er skam en sød tid... Jeg nyder min fremtidige situation i sverige mere og mere. Jeg har nemlig lige været i banken og overføre et større beløb til udbetaling til mit nye hus. Så er det jo meget sjovt med en vekselkurs på 0,7859!!! Godislan here I come!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Jeg tror sgu de gør det med vilje, de sataner Se nu bare, vi nærmer os d. 1 og hvad sker der (som sædvanlig) sek´en bli´r lige lidt stærkere, for så at falde igen midt på måneden.. Bastids si´r jeg bare.. Bastids, de hader os pendlere :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Jeg tror sgu de gør det med vilje' date=' de sataner Se nu bare, vi nærmer os d. 1 og hvad sker der (som sædvanlig) sek´en bli´r lige lidt stærkere, for så at falde igen midt på måneden.. Bastids si´r jeg bare.. Bastids, de hader os pendlere :D[/quote'] Her kommer så et lille råd ... fuldstændig gratis ... man kan bruge det hvis man vil: Overfør pengene midt på måneden i stedet for sidst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Her kommer så et lille råd ... fuldstændig gratis ... man kan bruge det hvis man vil: Overfør pengene midt på måneden i stedet for sidst ;) Er det noget du har læst et sted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Er det noget du har læst et sted Det er jo ikke for sjov, man har læst økonomi i 5 år ... eller noget ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Det er jo ikke for sjov' date=' man har læst økonomi i 5 år ... eller noget ... [/quote'] Det er konklusionen af dit afgangs projekt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Det er konklusionen af dit afgangs projekt :D Jups ... Men det spændende er at se hvordan jeg nåede dertil ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites