Jump to content
Melander

Hærværk igen igen!!

Recommended Posts

Så var den sgu gal igen imorges... Kom ned til en bil, hvor en amøbe havde prøvet at brække i ruden (uden den smadrede) men ødelagde karmen istedet... Det er fandeme 2 gang på 6. måneder jeg har haft ubudne gæster :mad: 1. gang i Kbh. og 1 gang i Sverige... Sommetider kan man virkelig få nogle ubehagelige tanker om hvad man kunne tænke sig at gøre ved sådan nogle person (er) :mad::fight: Skulle bare lige have det ud!!!!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så var den sgu gal igen imorges... Kom ned til en bil, hvor en amøbe havde prøvet at brække i ruden (uden den smadrede) men ødelagde karmen istedet... Det er fandeme 2 gang på 6. måneder jeg har haft ubudne gæster 1. gang i Kbh. og 1 gang i Sverige... Sommetider kan man virkelig få nogle ubehagelige tanker om hvad man kunne tænke sig at gøre ved sådan nogle person (er) Skulle bare lige have det ud!!!!!! :)
Du er ikke alene, jeg har lige fået stjålet en spoiler. Hvor er det åndsvagt at der er folk der er så "fattige" at de ikke har råd til at købe deres biltilbehør selv, men skal ud og tage det fra andre. De har taget mine lygter (måske forståeligt da de er dyre) det andet er lister og PDC sensorer (der ikke virkede :lol:) og nu en spoiler. De skulle have deres fingre klippet af. Jeg har haft 3 ubudne gæster på 2 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også problemer her i Lund - men ok, min bil holder på "gå" vejen til spillestedet Mejeriet (Lunds svar til Stengade 30). Jeg har indtil flere gange kommet ned en lørdag morgen til en overspyttet bil - og det var selvfølgelig kun et spørgsmål om tid før Mercer stjernen blev knækket af køleren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites