Jump to content
BS

Superbowl XLII

Recommended Posts

Bliver da alt for vild i år. Pats mod Giants. Det bliver noget af et brag! Dog med den stil Pats har lagt fór dagen gennem hele sessonen er der en god chansae for de nupper den! Undefeated hele vejen. Jeg tror på den! GO PATS!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Bliver da alt for vild i år. Pats mod Giants. Det bliver noget af et brag! Dog med den stil Pats har lagt fór dagen gennem hele sessonen er der en god chansae for de nupper den! Undefeated hele vejen. Jeg tror på den! GO PATS!
Ja det er med blødende hjerte, at jeg så Giants slå Packers ud, det ville ellers være kronen på værket, hvis kaptajnen kunne tage en super bowl finale inden han stopper, selvom det måske tyder på han tager en sæson mere... hatten af for Patriots.. de fortjener virkelig at vinde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke helt kunne google mig frem til noget. Men jeg jeg tror ikke der er noget hold endnu der er gået undefeated hele vejen igennem superbowl endnu. Den skalp fortjener de satme og Moss og Brady er klar til det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Helt enig.. jeg håber også de tager den hele vejen .. Der er ingen som har den rekord Patriots har og heller ikke den Giants har (videre på udebanesejre) .. ville bare være helt fantastisk at se en finale mellem Brady Bunch og Favre's Cheeseheads =) .. det har i hvert fald været en sæson med nogle overraskelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det bliver noget af et brag - og dagen efter supwer bowl er jo kendt for at være dagen hvor 98 % af den amerikanske befolkning "ligger syg" Jeg vil sige at hvis man har muligheden skal man da helt sikkert begive sig ind til København og opleve nogle af de events der er - på f.eks. Hard rock cafe, eller nogle af de andre steder hvor de afholder arrangementer med Superbowl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hard Rock vil jeg gerne kraftig advare imod! Sidste år var SÅ skuffende og dødt at man virkelig ærgede sig over det. 2 gange røg signalet under kampen. I år bliver et privat arrangement i Ballerup med Madden MFL på PS2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke helt kunne google mig frem til noget. Men jeg jeg tror ikke der er noget hold endnu der er gået undefeated hele vejen igennem superbowl endnu. Den skalp fortjener de satme og Moss og Brady er klar til det!
1972 Miami Dolphins.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites