Jump to content
Guest Trine

Reparatør til tørretumbler

Recommended Posts

Guest Trine

Min tørretumbler er gået lidt i udu:( Den er over 2 år gammel men ikke ret meget mere. Hvor finder man en reparatør til den slags? Jeg kan ikke finde noget på producentens, Indesit, hjemmeside i Sverige, og jeg har sgu lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal søge efter på de gule sider:confused:. Den siger sådan en lidt flappende lyd når tromlen kører rundt. Selve motoren virker upåvirket, men det støjer af helvedes til. Er der nogen derude med evner inden for dette felt?? Evt har en god ide til hvordan jeg får fat i en reparatør indenfor hårde hvidevarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den siger sådan en lidt flappende lyd når tromlen kører rundt. Selve motoren virker upåvirket, men det støjer af helvedes til. Er der nogen derude med evner inden for dette felt??
Det lyder som metalgenstande på afveje. De samler sig i gummilisten, som man jo nemt kan tømme udefra. Pushupbrabøjler kan sidde halvt inde og halvt ude i hullerne i tromlen, og kan fjernes indefra. Hvis noget er kommet igennem og har sat sig mellem ydersiden af tromlen og maskinens indre, kan man fjerne det efter at have skuet en plade af. Gørdetselvsværhedsgrad: En stjerneskruetrækker af fem mulige. Husk at tage stikket ud. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Det lyder som metalgenstande på afveje. De samler sig i gummilisten' date=' som man jo nemt kan tømme udefra. Pushupbrabøjler kan sidde halvt inde og halvt ude i hullerne i tromlen, og kan fjernes indefra. Hvis noget er kommet igennem og har sat sig mellem ydersiden af tromlen og maskinens indre, kan man fjerne det efter at have skuet en plade af. Gørdetselvsværhedsgrad: En stjerneskruetrækker af fem mulige. Husk at tage stikket ud. :)[/quote'] Du lyder usandsynlig velbevandret i emnet pushopbra'er i tromler:) Jeg er imponeret!!! Jeg har nu tænkt tanken om 'noget' der havde arbejdet sige ud af tromlen, men kan ikke finde det.. Har fundet det hemmelige ord man skal søge på: 'Hushållsservice'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Du lyder usandsynlig velbevandret i emnet pushopbra'er i tromler:) Jeg er imponeret!!! Jeg har nu tænkt tanken om 'noget' der havde arbejdet sige ud af tromlen, men kan ikke finde det..
Det er den typiske fejl - at man glemmer at anvende BH-posen. I så fald vandrer bøjlen ud af BH'en og placerer sig de mærkeligste sted - i en vaskemaskine :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Det er den typiske fejl - at man glemmer at anvende BH-posen. I så fald vandrer bøjlen ud af BH'en og placerer sig de mærkeligste sted - i en vaskemaskine :laugh:
MEN IKKE I EN TØRRE TUMBLER!!! 1. Jeg har overhovedet ikke brug for push up:rolleyes: 2. Dem jeg har alligevel tumbler jeg ikke:rolleye: 3. Det er ikke sådan en lyd, for den har jeg hørt før i min mors vaskemaskine:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
MEN IKKE I EN TØRRE TUMBLER!!!
I know :laugh::laugh::laugh: - Ku' du ik' engang se det :rolleye: Iøvrigt kan det være rem eller remstrammerhjulet, som kan være problemet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites