mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 ja, tak til alle for en hyggelig aften.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Tilbagevendt fra en tur i det centrale amerika, ser jeg jo at i har haft en hyggelig aften helt uden mig.. suk.. ja ja, jeg nøjes så med at have været i ca. 30 graders varme om aftenen, let påklædte damer, strand og gode kolde øl... MEEEN det skal da ikke afholde mig fra at sige: Næste gang er jeg med!! Det lyder jo som om jeg er gået glip af noget.. :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Næste gang er jeg med!! :th2:Ja det skal jeg også' date=' altså med mindre arrangementet lige skal placeres på en dag hvor Megadeth og Volbeat spiller i KB Hallen [img']http://www.langkawi.dk/smileys/s16.gif Men godt at høre alle har tømmermænd Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Ja det skal jeg også' date=' altså med mindre arrangementet lige skal placeres på en dag hvor Megadeth og Volbeat spiller i KB Hallen [img']http://www.langkawi.dk/smileys/s16.gif Men godt at høre alle har tømmermænd Når du Toft kommer ... Så føler jeg også at jeg må deltage :D ... var forhindret til det andet arrangement... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 vi blev desværre forhindret i at deltage til dette arrangement. Er der nogle som er klar på en ny middag i nærmeste fremtid? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 vi er klar på at tage ´med næste gang... millis med påhæng Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Jeg tror nu ikke det vil være et problem at få folk med, så længe der varsles i god tid. Sidste gang var en success Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Hvordan er traditionen med lokation? Har folk noget imod at det bliver på möllan igen, eller skal vi et andet sted hen? Jeg tror nu ikke det vil være et problem at få folk med' date=' så længe der varsles i god tid. Sidste gang var en success [/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Hvordan er traditionen med lokation? Har folk noget imod at det bliver på möllan igen' date=' eller skal vi et andet sted hen?[/quote']Det er jo dejligt centralt - og med det meste indenfor gåbens-afstand. Man kunne jo også nappe Mellow West ude på VH, og så tage nogle 97´ere ind til byen senere - hvis vejret er til det. Hvorom alting ér, så bør vi nok lave en ny tråd med alle disse spørgsmål. "Fredagsøl d. 8. februar!" er nok en kende misvisende efterhånden :D Hvis jeg lukker denne - opretter du så en frisk, Lasse? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Det er jo dejligt centralt - og med det meste indenfor gåbens-afstand. Man kunne jo også nappe Mellow West ude på VH, og så tage nogle 97´ere ind til byen senere - hvis vejret er til det. Hvorom alting ér, så bør vi nok lave en ny tråd med alle disse spørgsmål. "Fredagsøl d. 8. februar!" er nok en kende misvisende efterhånden :D Hvis jeg lukker denne - opretter du så en frisk, Lasse?Nyt initiativ taget - se http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13213 Denne tråd lukkes. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites