newport 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Jeg må desværre melde fra pga jobbet. Men prøver at komme forbi Fagan - hvis i skulle ende op der Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Ja, der er plads til 2 til :) og maden er endda allerede bestilt til jer :th2: Vi ses på fredag. 1000 tak hvor nemt :) vi ses Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Så er der bestilt mad! MC Manden har hjulpet os med bestilling, da hverken KJHG eller jeg synes at kunne gøre os forståelige på svensk Der er bestilt 5 forskellige retter Hvis alle kommer bliver prisen ca. 115,- SEK. pr. person inkl. naan. Det kan dog variere alt afhængigt af hvor mange vi i sidste ende kommer... Som tidligere skrevet bedes alle medbringe kontanter! Vi ses på fredag allesammen! Kl. 19.00 ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Så er der bestilt mad! MC Manden har hjulpet os med bestilling, da hverken KJHG eller jeg synes at kunne gøre os forståelige på svensk Der er bestilt 5 forskellige retter Det er nemlig rigtigt.... Jeg var forbi restauranten idag og der er bestilt, 2 x kylling (mild, medium), 1 x lam (mild), 1 x oksekød (stærk) og 1 x vegetarisk (mild). Derudover er der bestilt ris og naan (brød). Altså, lidt for enhver smag og efter restaurantens anbefaling. Jeg kiggede efter et skilt om visakort eller lign., men det ville være betydelig lettere hvis I har kontanter med... bare for en sikkerheds skyld :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Hej, vil I ikke være søde at opsummere hele planen :) evt. med et tlf. man kan ringe på hvis det bliver nødvendigt. Venlig hilsen Mr. Kubik Anders Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Opsummering Vi mødes allesammen i morgen på Indian Haweli v. Möllan - Södra Förstadsgatan 88 kl. 19.00! Vi er pt. 23 tilmeldte... Der er bestilt mad og prisen kommer ca. til at blive 115 SEK pr. person, men prisen kan variere en anelse. Medbring kontanter! Efterfølgende er programmet åbent og folk er velkommen til at støde til senere...Der er helt sikkert nogle, der klar til at feste! :) Send mig en PM for at få mit tlf. nr. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Var det ikke en idé lige at opsummere listen over de folk, der kommer, så ingen er glemt? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 OK, her er så den opdaterede liste over hvem I kan regne med at se imorgen til spisning på Indian Haweli: K.C. 2 stk KJHG Gio hsahirf MC Manden torben ZeNi Mr. Kubik bananas Lasse 2 stk daikini Anne Lynge 2 stk mrode Anne Sofie bozzen Allan C Credde Sidsel 2 stk ialt 23 stk, derudover et lidt ukendt antal af folk, der har truet med at støde til selskabet senere.... Håber I er enige, ellers giv lyd! Vi ses imorgen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Hej, er der nogen som skal med fra Vellinge, så vil jeg gerne have et lift. Venlig hilsen Mr. Kubik Anders Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Hej, er der nogen som skal med fra Vellinge, så vil jeg gerne have et lift. Venlig hilsen Mr. Kubik Anders Du kan ta' bus 150, som os andre :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Ser frem til godt selskab i aften! Lader til at Palle er udnævnt til The Guide :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 er der et tlf nummer... vi overvejer at støde til senere... men er der en der kan sende mig et mobil nummer så vi kan finde jer???? camilla og loa Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Tak for igår/idag alle mand/kvinder, specielt til AP, Sidsel og Anne Sofie som hjalp med at holde fanen højt til festen sluttede og ik stak halen mellem benene og gik før tid . Godt initiativ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Selv tak for igår! Det var rigtigt fedt, at møde jer alle! Syntes da selv jeg holdt fanen semi-højt - var vidst først hjemme 04.30! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Tømmermænd, GÅ VÆK! Tak til alle der gjorde aftenen og natten superhyggelig - og ikke mindst VÅD! *puh* Det er et stykke tid siden jeg har være SÅ beruset Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ja tak til alle - og specielt arrangørerne. Det var et rigtig godt arrangement. Er der nogen som har gode tømmermændstips ud over at drikke vand og spise salt? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Lidt citater... Er der nogen som har gode tømmermændstips ud over at drikke vand og spise salt? HELBRED TØMMERMÆND Tid: Det eneste, som med sikkerhed helbreder tømmermænd, er tiden. Vigtigst! Væske og atter væske: Din krop er drænet for vand, hvilket giver hovedpine og tørst. Vand og/eller te, gerne med sukker, er rigtig godt. Hovedpinepiller: Smertestillende piller tager den værste hovedpine. Vælg paracetamol, hvis du har ondt i maven. Søvn: Tag en middagslur. Tømmermænd forværres af søvnmangel. Ikke for meget kaffe: Lidt kaffe kan stimulere, men for meget kan irritere maven, samt måske virke vanddrivende og dehydrere kroppen yderligere. Te er bedre. Mælk, ikke juice: Hold dig fra juice, hvis du har ondt i maven. Mælk er bedre. Bananer: Øger mængden af signalstoffet serotonin i hjernen, så du kommer i lidt bedre humør. Ikke mere druk: Drik ikke videre for at lindre tømmermænd. En enkelt reparationsbajer kan dog gå an. Undgå fed mad: Spis let og hold dig fra fed mad, som kan forværre kvalme. Bananer, suppe og yoghurt kan være godt. Salt: Om pizza, grillkylling, chips og pommesfrites virkelig hjælper, vides ikke, men mange spiser det. Det er formentlig udmærket at få lidt ekstra salt. Sukker: Blodsukkeret kan falde, hvilket forværrer trætheden og hovedpinen. Bananer er en god løsning. Ikke sauna: Sauna og lange løbeture hjælper ikke, men dræner dig bare for endnu mere væske. Gå en tur i den friske luft i stedet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Hej alle sammen, tak for igår og en særlig tak til arrangørene Hilsen Mr. Kubik Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ja tak for en super hyggelig aften igår, det var fedt med den store opbakning omkring arrangementet :th2: - hovedet kunne bestemt godt have det bedre Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ja tak til alle i går, det var rigtig hyggeligt, god mad, gode øl og drinks... :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Godt arrangement og godt selvskab. Vi lukker og slukker gerne en anden fest igen en dag, sammen med den hårde kerne (Anne sofie, Anne, Sidsel, Morten og jeg selv) fedt at møde jer, os alle der gik "tidligt" hjem. hehe Mvh Apgraph & Sidsel PS. ingen tømmermænd her. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Super aften... Og, jeg kan da informere om at jeg ikke har tømmermænd og er da helt på toppen.... (no joke) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Hej alle, Det var en super hyggelig aften! :p Fedt at se så mange herinde fra debatten! Jeg er en anelse smadret og er glad for at vi arrangerede det en fredag i stedet for en lørdag, så jeg ikke skal på arbejde i morgen (er det sort snak...?) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Super arrangement, tak for en hyggelig aften :) tømmermændene forsvandt for længe siden ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bebis 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Hejsa alle sammen tak for i går det var smadder hyggeligt, og lige en tak til de hardcore som var med til at lukke festen:rolleye: håber I alle sammen kom godt hjem, og at tømmermændene er til at overkomme.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites