Jump to content
K.C

Fredagsøl d. 8. februar!

Recommended Posts

Så er der bestilt mad! MC Manden har hjulpet os med bestilling, da hverken KJHG eller jeg synes at kunne gøre os forståelige på svensk :confused: Der er bestilt 5 forskellige retter Hvis alle kommer bliver prisen ca. 115,- SEK. pr. person inkl. naan. Det kan dog variere alt afhængigt af hvor mange vi i sidste ende kommer... Som tidligere skrevet bedes alle medbringe kontanter! Vi ses på fredag allesammen! Kl. 19.00 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er der bestilt mad! MC Manden har hjulpet os med bestilling, da hverken KJHG eller jeg synes at kunne gøre os forståelige på svensk :confused:Der er bestilt 5 forskellige retter
Det er nemlig rigtigt.... Jeg var forbi restauranten idag og der er bestilt, 2 x kylling (mild, medium), 1 x lam (mild), 1 x oksekød (stærk) og 1 x vegetarisk (mild). Derudover er der bestilt ris og naan (brød). Altså, lidt for enhver smag og efter restaurantens anbefaling. Jeg kiggede efter et skilt om visakort eller lign., men det ville være betydelig lettere hvis I har kontanter med... bare for en sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opsummering Vi mødes allesammen i morgen på Indian Haweli v. Möllan - Södra Förstadsgatan 88 kl. 19.00! Vi er pt. 23 tilmeldte... Der er bestilt mad og prisen kommer ca. til at blive 115 SEK pr. person, men prisen kan variere en anelse. Medbring kontanter! Efterfølgende er programmet åbent og folk er velkommen til at støde til senere...Der er helt sikkert nogle, der klar til at feste! :) Send mig en PM for at få mit tlf. nr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, her er så den opdaterede liste over hvem I kan regne med at se imorgen til spisning på Indian Haweli: K.C. 2 stk KJHG Gio hsahirf MC Manden torben ZeNi Mr. Kubik bananas Lasse 2 stk daikini Anne Lynge 2 stk mrode Anne Sofie bozzen Allan C Credde Sidsel 2 stk ialt 23 stk, derudover et lidt ukendt antal af folk, der har truet med at støde til selskabet senere.... Håber I er enige, ellers giv lyd! Vi ses imorgen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for igår/idag alle mand/kvinder, specielt til AP, Sidsel og Anne Sofie som hjalp med at holde fanen højt til festen sluttede og ik stak halen mellem benene og gik før tid :laugh:. Godt initiativ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Lidt citater...

Er der nogen som har gode tømmermændstips ud over at drikke vand og spise salt?
HELBRED TØMMERMÆND Tid: Det eneste, som med sikkerhed helbreder tømmermænd, er tiden. Vigtigst! Væske og atter væske: Din krop er drænet for vand, hvilket giver hovedpine og tørst. Vand og/eller te, gerne med sukker, er rigtig godt. Hovedpinepiller: Smertestillende piller tager den værste hovedpine. Vælg paracetamol, hvis du har ondt i maven. Søvn: Tag en middagslur. Tømmermænd forværres af søvnmangel. Ikke for meget kaffe: Lidt kaffe kan stimulere, men for meget kan irritere maven, samt måske virke vanddrivende og dehydrere kroppen yderligere. Te er bedre. Mælk, ikke juice: Hold dig fra juice, hvis du har ondt i maven. Mælk er bedre. Bananer: Øger mængden af signalstoffet serotonin i hjernen, så du kommer i lidt bedre humør. Ikke mere druk: Drik ikke videre for at lindre tømmermænd. En enkelt reparationsbajer kan dog gå an. Undgå fed mad: Spis let og hold dig fra fed mad, som kan forværre kvalme. Bananer, suppe og yoghurt kan være godt. Salt: Om pizza, grillkylling, chips og pommesfrites virkelig hjælper, vides ikke, men mange spiser det. Det er formentlig udmærket at få lidt ekstra salt. Sukker: Blodsukkeret kan falde, hvilket forværrer trætheden og hovedpinen. Bananer er en god løsning. Ikke sauna: Sauna og lange løbeture hjælper ikke, men dræner dig bare for endnu mere væske. Gå en tur i den friske luft i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt arrangement og godt selvskab. Vi lukker og slukker gerne en anden fest igen en dag, sammen med den hårde kerne (Anne sofie, Anne, Sidsel, Morten og jeg selv) fedt at møde jer, os alle der gik "tidligt" hjem. hehe :laugh::eek: Mvh Apgraph & Sidsel PS. ingen tømmermænd her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle, Det var en super hyggelig aften! :p Fedt at se så mange herinde fra debatten! Jeg er en anelse smadret og er glad for at vi arrangerede det en fredag i stedet for en lørdag, så jeg ikke skal på arbejde i morgen :laugh: (er det sort snak...?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa alle sammen tak for i går det var smadder hyggeligt, og lige en tak til de hardcore som var med til at lukke festen:rolleye: håber I alle sammen kom godt hjem, og at tømmermændene er til at overkomme..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...