MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Lyder som et godt forslag. Hvis 25 personer individuelt skal afgive individuelle bestillinger på hvad de vil have er det næsten en naturlov at noget skal gå galt. Forslag: Bestil følgende 5 x 5 forskellige hovedretter Ris x 25 personer Naan x 25 personer Pris: Divider summen med det antal mennesker der dukker op = samme pris for alle. Og, husk at spørg restauranten om rabat :p ... Man er vel ikke gammel skiguide for ingenting ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jamen det synes jeg da umiddelbart er en super ide - gør det også noget lettere for K.C. og jeg når vi skal ringe og bestille på vores 1. klasse svensk.... Men kan vi tillade os bare at sige, at det er vedtaget?? Ville være rart at høre tilbagemelding fra lidt flere af de tilmeldte - vil nødig bare "over-rule" nogle af Jer! Ved godt at sandsynligheden for at høre fra alle er lig 0, men måske bare lidt flere... Er der iøvrigt nogle af Jer der er vegetarer? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Credde, du er hermed også tilmeldt. Så er vi oppe på 24 stk - dvs 1 ledig plads ved bordet :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Ja jeg syntes det er en super idéForslag: Bestil følgende 5 x 5 forskellige hovedretter Ris x 25 personer Naan x 25 personer Pris: Divider summen med det antal mennesker der dukker op = samme pris for alle. Og, husk at spørg restauranten om rabat :p ... Man er vel ikke gammel skiguide for ingenting ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Credde' date=' du er hermed også tilmeldt. Så er vi oppe på 24 stk - dvs 1 ledig plads ved bordet :)[/quote'] Perfekt :th2: Jeg holder på Palle's forslag om bestilling af maden - er ikke vegetar Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 God idé Palle-drengen - den er jeg med på Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Fint med mig Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Forslag: Bestil følgende 5 x 5 forskellige hovedretter Ris x 25 personer Naan x 25 personer Pris: Divider summen med det antal mennesker der dukker op = samme pris for alle. Og, husk at spørg restauranten om rabat :p ... Man er vel ikke gammel skiguide for ingenting ;) Præcis det jeg håbede på Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det er helt fint med mig - det vil gøre det MEGET lettere for mig for jeg er ikke helt sikker på at jeg kan gøre mig ordentlig forståelig over for dem på restauranten... Det har taget mig 3 opkald før jeg var helt sikker på om jeg nu havde bestilt bord til den rigtige dato, antal og tidspunkt:D Men hvad bliver vi enige om? Skal vi tage lidt af hvert, dvs. lam, rejer, karry, hvidløg osv.? Og som KJHG skriver, må så mange som muligt gerne lige give deres besyv med om det er i orden!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jeg er med på at vi bestiller samlet, men af erfaring så skal det ikke være for meget lam og hvidløg. Alt andet spises med glædie. Gerne nogen stærk mad med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 hold da k...det går stærke, er man lige væk et par dage, misser man 6 sider af en tråd :-) Men jeg er også frisk på fælles bestilling. Det kan jo ende med at blive debattens julefrokost erstatning med den tilmelding Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 lyder som en god ide med en samlet bestilling. VI er nye så det bliver spændende at møde alle i "dansker-klubben", min kone er brasilianer og taler lidt svensk og mest engelsk, nu da det er en dansker-klub ville jeg lige advare jer Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 hold da k...det går stærke, er man lige væk et par dage, misser man 6 sider af en tråd :-) Men jeg er også frisk på fælles bestilling. Det kan jo ende med at blive debattens julefrokost erstatning med den tilmelding Hehe... var du ikke med til den første "debat-julefrokost" ?? Det foregik faktisk på en indisk restaurant på Lila Torg (den er nu lukket) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det er en super ide med en samlet bestilling :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Så er der hermed truffet følgende beslutning, som jeg håber alle kan leve med (og som indtil videre får stor opbakning), da vi ellers kan ende med at "administrere" os selv ihjel: Der bestilles fælles mad som foreslået (hovedret + naan)... Vi skal nok sørge for, at der er noget for enhver smag.... Prisen bliver udreget efter MC Mandens model: "Summen divideres med det antal mennesker der dukker op = samme pris for alle" Drikkevarer bestilles og betales separat, da det ellers hurtigt bliver uoverskueligt - regner med at folk er tørstige .... :th2: Derfor er det nok en meget god idé at tage kontanter med... Super... Glæder mig til at se jer alle ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Vi er lige kommet lidt i tvivl.... Kira har skrevet en kommentar i tråden - er lidt i tvivl om hun regner med at være tilmeldt? Eller er Kira måske den Kira som Lynge skriver han tager med? Øhh, var det til at forstå? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Vi er lige kommet lidt i tvivl.... Kira har skrevet en kommentar i tråden - er lidt i tvivl om hun regner med at være tilmeldt? Eller er Kira måske den Kira som Lynge skriver han tager med? Øhh' date=' var det til at forstå? [/quote'] Det er hun.. (medmindre der er noget jeg er gået glip af :) ).. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Vi er lige kommet lidt i tvivl.... Kira har skrevet en kommentar i tråden - er lidt i tvivl om hun regner med at være tilmeldt? Eller er Kira måske den Kira som Lynge skriver han tager med? Øhh' date=' var det til at forstå? [/quote'] Kira og Lynge = 2 der allerede er tilmeldt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Super, tak for hjælpen fra Jer insidere :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Og som KJHG skriver' date=' må så mange som muligt gerne lige give deres besyv med om det er i orden!![/quote']...også helt i orden hér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg er også med på løsningen! Super idé! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daikini 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Det hun sagde! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Hi hi ja det er Kira, vi lader Ivan blive hjemme ellers er der ikke mad nok til jer andre:D Jamen så melder vi også 2 til herfra' date=' jeg skal nok tage Kira med i steder for Ivan;)[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Er der plads til 2 til? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Ja, der er plads til 2 til :) og maden er endda allerede bestilt til jer :th2: Vi ses på fredag. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites