Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Jeg er også med :) Det skal nok blivet sjovt selv om jeg ikke kender nogen af jer ...næsten Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daikini 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 En gang skal jo være den første... Så jeg må vel hellere melde mig under fanerne! Jeg er ny, har godt nok beot i Malmö et stykke tid, men syntes det var på tide at vende intergrations-programmet ryggen, og mødes med nogen der kan forstå min kultur... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Hvis det stadig er muligt, at tilmelde sig - så vil jeg også gerne melde mig til! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jamen der er vidst ikke bestilt bord endnu? Hvem bestiller og hvor mange bliver vi? /Lasse Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jamen så melder vi også 2 til herfra, jeg skal nok tage Kira med i steder for Ivan;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jamen så melder vi også 2 til herfra' date=' jeg skal nok tage Kira med i steder for Ivan;)[/quote']Så skal vi nok undgå Boller i Karry :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 K.C. og jeg skal nok bestille bord - vi har også fået et par tilmedlinger pr sms, så vender lige tilbage med, hvor mange vi ender med at blive, når vi lige har snakket sammen. Fedt vi bliver så mange :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jeg hopper også gerne på. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Mad??? Hvor og hvornår støder man til hvis man bare vil have bajere?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jeg har bestilt bord til alle tilmeldte Jeg er mærkelig nok ikke blevet orienteret pr. mail når der er kommet et nyt indlæg, så fik jo nærmest et chok over alle de tilmeldinger, der er kommet! Jeg har bestilt bord, MEN havde lavet en "buffer", så der er plads til alle Er man endnu ikke tilmeldt og vil man gerne med, så er det med at komme ud af starthullerne :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jeg er mærkelig nok ikke blevet orienteret pr. mail når der er kommet et nyt indlæg, så fik jo nærmest et chok over alle de tilmeldinger, der er kommet! Jeg har bestilt bord, MEN havde lavet en "buffer", så der er plads til alle Er man endnu ikke tilmeldt og vil man gerne med, så er det med at komme ud af starthullerne :th2: Ren nysgerrighed... (og jeg gider ikke selv tælle tilmeldinger)... Hvor mange har du bestilt bord til ? Restauranten er jo ikke SÅ stor, og hvilken tid er der bestilt til ?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Ønsker man ikke at spise med og/eller blot vil komme senere, så send mig en PM for mit mobilnummer - Det bliver sikkert meget svært at spå om hvortil og hvornår vi går videre... Det er der garanteret mange meninger om, når vi er så mange! Alle andre tilmeldte kan naturligvis også få mit nummer, så man kan få fat i os, skulle man blive forsinket m.m. KJHG og jeg poster inden længe et opslag med opdateringer, så der ikke hersker nogen tvivl om, hvordan programmet kommer til at se ud! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 OK, her kommer så en opdatering: Vi har bestilt bord på Indian Haweli (eller noget i den retning....!!!) v Möllan, fredag den 8. februar kl 19.00. Indtil videre er følgende tilmedt: K.C. (2 personer) KJHG Gio newport hsahirf MC Manden torben ZeNi Mr.Kubik bananas evelyn Lasse (2 personer) Bjerggorilla daikini Anne Lynge (2 personer) mrode Anne Sofie Ialt 21 stk. "Uafklarede": bozzen. Vi har nu reserveret bord til 25 personer, såååeee der er stadig et par ledige pladser, hvis man skynder sig. Hvis vi har overset nogle, eller hvis der er nogle på listen der absolut ikke har planer om at bruge aftenen i vores selskab, så råb lige højt :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Forudbestilling Af Mad! Restauranten har bedt os om at forudbestille maden, da vi er så mange! (Vi kommer til at sidde ved et langt bord, hvis nogen skulle være interesseret i den information) Læs mere om menu & retter her: http://indianhaweli.com/meny.html Send en PM til mig med ønsker (angiv nr.) senest d. 7. februar. Vi vil gerne fremhæve at når først man har bestilt, hænger man naturligvis på regningen, hvis man udebliver fra arrangementet! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Så er jeg også 100 % med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Så er jeg også 100 % med.Sådan Anders! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Jeg har aldrig rigtigt spist indisk - Anmeldelser af de forskellige retter vil blive værdsat nogen der kunne være friske på at bestille nogle af de gryderetter sammen, så man kan smage lidt forskelligt? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 nogen der kunne være friske på at bestille nogle af de gryderetter sammen, så man kan smage lidt forskelligt? Det er jo typsik sådan man spiser indisk... det kommer nok helt af sig selv Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Er der en ledig plads tilbage ved bordet? I så fald vil jeg gerne deltage. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Jeps, der er stadig enkelte pladser v bordet, og nu er dit navn sat på én af dem Allan C - bare husk at afgive "mad-bestilling" på en PM til K.C. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Det er jo typsik sådan man spiser indisk... det kommer nok helt af sig selv Men når vi skal bestille inden, risikerer vi jo at bestille det samme:confused: men pyt, jeg ender nok med at ryge på noget af den der røde kylling ... ser muums ud:love: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Jeps' date=' der er stadig enkelte pladser v bordet, og nu er dit navn sat på én af dem Allan C - bare husk at afgive "mad-bestilling" på en PM til K.C.[/quote'] Et lille forslag (nu da det er indisk mad).... Hvad med at bestille x-antal retter, ris og naan til det antal personer vi nu bliver... Så kunne restauranten evt. sammensætte en menu med 4-5-6 retter, og det ville være noget nemmere når vi skal ha' maden samt når vi skal betale. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det var sku en go idé, det stemmer jeg påEt lille forslag (nu da det er indisk mad).... Hvad med at bestille x-antal retter, ris og naan til det antal personer vi nu bliver... Så kunne restauranten evt. sammensætte en menu med 4-5-6 retter, og det ville være noget nemmere når vi skal ha' maden samt når vi skal betale. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Den lynhurtige Kevin Keegan har først opdaget tråden nu . Hvis der er en ledig plads ved højbordet, så melder jeg mig gerne til :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Et lille forslag (nu da det er indisk mad).... Hvad med at bestille x-antal retter, ris og naan til det antal personer vi nu bliver... Så kunne restauranten evt. sammensætte en menu med 4-5-6 retter, og det ville være noget nemmere når vi skal ha' maden samt når vi skal betale. Lyder som et godt forslag. Hvis 25 personer individuelt skal afgive individuelle bestillinger på hvad de vil have er det næsten en naturlov at noget skal gå galt. Jeg stoler på at arrangørerne ikke laver nogen fejl selv - men her er de odds de er oppe imod for at det hele skal forløbe fuldstændigt uden problemer: Hvad er sandsynligheden for at alle husker at afgive bestilling i tide? Ja, den er sandsynligheden for at hver enkelt gør det opløftet i 25. Hvad er sandynligheden for at der ikke sker forveksling mellem 2 eller flere personers bestillinger, brugernavn eller virkelige identitet? Hvad er sandsynligheden for at restauranten ikke misforstår nogen af de 25 bestillinger? Hvad er sandsynlighen for at alle kan huske hvad de har bestilt - og kan genkende det? Den samlede sandsynlighed for at hele bestillingen går helt glat igennem uden problemer er lig med ovenstående sandsynligheder ganget sammen - sagt med andre ord: Sandsynligheden for at det forløber helt uden "incidents" er i samme størelseorden som sandsynligheden for at vinde førstepræmien i Lotto. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites