K.C 10 Anmeld indhold Skrevet January 18, 2008 Så mødes vi igen til fredagsøl d. 8. februar og håber det bliver lige så sjovt som sidst :D Program kommer nogenlunde til at se således ud: 1) Vi mødes på café el. restaurant et centralt beliggende sted kl. 19.00 og spiser. (Forslag om sted modtages gerne) 2) Vi hygger 3) Dem, der har lyst går videre i byen... Vi håber på lige så stor tilslutning og engagement denne gang. Nye ansigter er altid velkomne! Med venlig hilsen KJHG og K.C. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Jeg er på - præcis som sidst :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2008 Jeg er med Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 Ja, nu må afholdenheden efter jul/nytår have varet længe nok, jeg er frisk :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 Med armen vredet rundt på ryggen, så er jeg også med :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 1) Vi mødes på café el. restaurant et centralt beliggende sted kl. 19.00 og spiser. (Forslag om sted modtages gerne) ...det er længe siden jeg har fået indisk *umm* Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 ...det er længe siden jeg har fået indisk *umm* Uh, jeg elsker også indisk... og der findes mange gode steder i Malmø!!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 Uh' date=' jeg elsker også indisk... og der findes mange gode steder i Malmø!!![/quote']...og man tørster jo helt automatisk når der er stærk indisk guf på menuen :D Bagefter kunne vi evt. dalre på Fagans og skylle efter? Det er jo stadig sådan lige i centrum og tæt på alt. ...så er Palle også på hjemmebane Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 Jeg er også med :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2008 ...så er Palle også på hjemmebane Nu ligger der jo en glimrende indisk ved Möllan ... Og, Ölkafeen er lige rundt om hjørnet... Lige gyldigt hvad vi finder på, så er begge steder ok for mig, bortset fra jeg ikke gider ris... Men, jeg retter mig naturligvis efter flertallet :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 Jeg melder mig også under fanerne. Zeni Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 Så mange vi bliver :) Lyder super med indisk, og v Möllan mener jeg også der er fine drinks-muligheder... Anyway, valg af sted kan jo nok kun blive bedre, end det "de rutineredes klub" (= Gio ) præsenterede os Malmö-novicer for sidste gang......... Men så var det jo heldigt, selskabet var godt ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 Anyway' date=' valg af sted kan jo nok kun blive bedre, end det "de rutineredes klub" (= Gio ) præsenterede os Malmö-novicer for sidste gang......... *århhh hvaaad* Det var de der to fulde svenskere der lokkede os derhen! Men så var det jo heldigt' date=' selskabet var godt ;)...reddet på målstregen - sådan :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Hej, jeg melder mig også. Hilsen Mr. Kubik Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Hvilken restaurant? Super med så mange tilmeldinger.... Det lyder til at mange af jer kender gode steder ved Möllan... Kan i give mig konkrete eksempler på foretrukne restauranter, så bestiller jeg bord.... :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Jeg vil også gerne tilmelde mig. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
evelyn 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Jeg vil også gerne være med- like last time....:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Super med så mange tilmeldinger.... Det lyder til at mange af jer kender gode steder ved Möllan... Kan i give mig konkrete eksempler på foretrukne restauranter, så bestiller jeg bord.... :th2: Det er denne restaurant der har været nævnt http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=indian+haweli&var=&Vkiid=WW6eFwTCn1%2fCLxuj4N39oQ%3d%3d&Vkid=14937640&isAlternateNumberResult=False Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Konen og jeg er også klar på indisk på Möllan :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Damn, at køer er hellige i Indien (http://www.indianhaweli.com/meny.html - hvor er bøfferne?) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Damn, at køer er hellige i Indien (http://www.indianhaweli.com/meny.html - hvor er bøfferne?) Der er vist ingen tvang - og man er sikkert velkommen med andre forslag Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Er det for sent at melde sig på? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Det håber jeg ikke, det kan være at jeg vil med men jeg er nødt til at vente med svar til weekenden, da jeg for klarhet i et andet arrangemang. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Det håber jeg ikke' date=' det kan være at jeg vil med men jeg er nødt til at vente med svar til weekenden, da jeg for klarhet i et andet arrangemang.[/quote'] Nå, fedt nok... Vi er din 2. priotet ?? Håber hun er lækker, ellers er der ingen undskyldning Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Nej det er skam ikke for sent at melde sig til - vi har ikke booket bord endnu. Jo flere jo bedre :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites