Jump to content
K.C

Fredagsøl d. 8. februar!

Recommended Posts

Så mødes vi igen til fredagsøl d. 8. februar og håber det bliver lige så sjovt som sidst :D Program kommer nogenlunde til at se således ud: 1) Vi mødes på café el. restaurant et centralt beliggende sted kl. 19.00 og spiser. (Forslag om sted modtages gerne) 2) Vi hygger 3) Dem, der har lyst går videre i byen...:rolleye: Vi håber på lige så stor tilslutning og engagement denne gang. Nye ansigter er altid velkomne! Med venlig hilsen KJHG og K.C.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1) Vi mødes på café el. restaurant et centralt beliggende sted kl. 19.00 og spiser. (Forslag om sted modtages gerne)
...det er længe siden jeg har fået indisk *umm*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uh' date=' jeg elsker også indisk... og der findes mange gode steder i Malmø!!![/quote']:thumbup:...og man tørster jo helt automatisk når der er stærk indisk guf på menuen :D Bagefter kunne vi evt. dalre på Fagans og skylle efter? Det er jo stadig sådan lige i centrum og tæt på alt. ...så er Palle også på hjemmebane :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...så er Palle også på hjemmebane :laugh:
Nu ligger der jo en glimrende indisk ved Möllan ... Og, Ölkafeen er lige rundt om hjørnet... Lige gyldigt hvad vi finder på, så er begge steder ok for mig, bortset fra jeg ikke gider ris... Men, jeg retter mig naturligvis efter flertallet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så mange vi bliver :) Lyder super med indisk, og v Möllan mener jeg også der er fine drinks-muligheder... Anyway, valg af sted kan jo nok kun blive bedre, end det "de rutineredes klub" (= Gio :laugh:) præsenterede os Malmö-novicer for sidste gang......... Men så var det jo heldigt, selskabet var godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anyway' date=' valg af sted kan jo nok kun blive bedre, end det "de rutineredes klub" (= Gio :laugh:) præsenterede os Malmö-novicer for sidste gang.........
*århhh hvaaad* Det var de der to fulde svenskere der lokkede os derhen! :lol:
Men så var det jo heldigt' date=' selskabet var godt ;)
...reddet på målstregen - sådan :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken restaurant? Super med så mange tilmeldinger.... Det lyder til at mange af jer kender gode steder ved Möllan... Kan i give mig konkrete eksempler på foretrukne restauranter, så bestiller jeg bord.... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super med så mange tilmeldinger.... Det lyder til at mange af jer kender gode steder ved Möllan... Kan i give mig konkrete eksempler på foretrukne restauranter, så bestiller jeg bord.... :th2:
Det er denne restaurant der har været nævnt http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=indian+haweli&var=&Vkiid=WW6eFwTCn1%2fCLxuj4N39oQ%3d%3d&Vkid=14937640&isAlternateNumberResult=False

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det håber jeg ikke' date=' det kan være at jeg vil med men jeg er nødt til at vente med svar til weekenden, da jeg for klarhet i et andet arrangemang.[/quote'] Nå, fedt nok... Vi er din 2. priotet ?? :laugh: Håber hun er lækker, ellers er der ingen undskyldning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...