Jump to content
cbpwr

3 mobilt bredbånd

Recommended Posts

Hej. Bruger i dag gprs via tlf. (bluetooth til en PDA), fungere fint :) men tænkte på om 3 ikke er billigere.Har læst at man kan få noget 0.384mbit til 99sek (1gb data indgår) giver jo 10kr pr mb nu. Men det er vist noget usb noget kan man få samme aftale over en alm 3telefon? og kan man også bruge evt bredbånd i dk til samme priser? -cb-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var dig ville jeg nok lige undersøge 3's egen svenske hjemmeside.. Men nej jeg tror ikke du kan tegne den type til mobilen, der har de et andet abonnement man kan tegne til sin mobil.. Ja det er rigtigt med prisen.. og for 100kr mere får du op til 7,3 mbit i download.. så det var måske værd at tage med? I teorien bør det jo virke i Danmark, men om det e rsamme pris ved jeg ikke da danmark er væsentligt dyrere med det tilssvarende abonnement og ikke tilbyde samme hastigheder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kan man ikke tvinge tlf. til kun at være på 3's net? kan en 3 tlf via bluetooth dele sin data ? mener som en alm tlf. med gprs kan. Man sætter bluetooth modemet i fx. pda til at ringe *99***1#, så går den på nettet via tlf, hvis man alså har en profil installeret. Og i nokia skal man også angive adgangspunkt til "internet", eller noget i den stil, på sony ericsson er det nemmere :o hvis en 3 kan det er det jo meget billigere -cb-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites