Jump to content
Gio

Just-Eat.se

Recommended Posts

Måske det bare skal kaldes... Just order ? ... Nå men' date=' jeg kan godt bruge 2 min. i bilen til at hente min pizza. Den er altid klar efter 10 min.[/quote']Det var "én af den slags dage", hvor jeg bare ikke orkede at bevæge mig udenfor (læs: tømmermænd! :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi fik også just eat prøvet af i weekenden. vi fik også lige testet Justeat i weekenden. Vi fik fra Big Mamas Pizza Bergsgatan 15B og det var både gode pizzaer og levering på 35 minutter (stadig ordentlig varme ved lev) så alt i alt en rigtig god oplevelse! Kan anbefales! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

justeat.se lukket? Så lukkede Just Eat Sverige eller hvad? Man bliver automatisk ledt til mat24.se når man går ind på justeat.se Ser ikke ud til at brugere er blevet overført, jeg kan ikke logge ind i hvert fald. Nuvel, så må jeg oprette en ny bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede mat24 i går - det fungerer tilsyneladende super :) Pizza fra Perugina - og i det mindste deres "special pizzaer" var udmærkede og i klassisk italiensk stil. Lidt meget ost på, men jeg tror endnu ikke jeg har set et sted som doserer "korrekt" ift smagen her i huset. 5 kr i betalingskort gebyr og leveret inden for en halv time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

+1 til Perugina. Lidt for meget ost, men hold da op nogen moppedrenge til pizzaer de laver. En halv til en hel gang større end andre steder. Eller ift. Pizza Hut 4 gange større :P Bruger altid onlinepizza.se hvis jeg skal bestille "online". Har kigget på Mat24.se på et tidspunkt men synes priserne ved nogen steder var højere der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites