Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Måske det bare skal kaldes... Just order ? ... Nå men' date=' jeg kan godt bruge 2 min. i bilen til at hente min pizza. Den er altid klar efter 10 min.[/quote']Det var "én af den slags dage", hvor jeg bare ikke orkede at bevæge mig udenfor (læs: tømmermænd! :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
boysen 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 vi fik også just eat prøvet af i weekenden. vi fik også lige testet Justeat i weekenden. Vi fik fra Big Mamas Pizza Bergsgatan 15B og det var både gode pizzaer og levering på 35 minutter (stadig ordentlig varme ved lev) så alt i alt en rigtig god oplevelse! Kan anbefales! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2009 Gammel tråd, men alligevel :) Denne side ser ud til at blive brugt lidt mere? http://onlinepizza.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Loop 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2009 Ja eller brug den her side.. Kan anbefales.. :http://mat24.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2009 justeat.se lukket? Så lukkede Just Eat Sverige eller hvad? Man bliver automatisk ledt til mat24.se når man går ind på justeat.se Ser ikke ud til at brugere er blevet overført, jeg kan ikke logge ind i hvert fald. Nuvel, så må jeg oprette en ny bruger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Prøvede mat24 i går - det fungerer tilsyneladende super :) Pizza fra Perugina - og i det mindste deres "special pizzaer" var udmærkede og i klassisk italiensk stil. Lidt meget ost på, men jeg tror endnu ikke jeg har set et sted som doserer "korrekt" ift smagen her i huset. 5 kr i betalingskort gebyr og leveret inden for en halv time. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 +1 til Perugina. Lidt for meget ost, men hold da op nogen moppedrenge til pizzaer de laver. En halv til en hel gang større end andre steder. Eller ift. Pizza Hut 4 gange større :P Bruger altid onlinepizza.se hvis jeg skal bestille "online". Har kigget på Mat24.se på et tidspunkt men synes priserne ved nogen steder var højere der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Jeg har brugt Perugina 3-4 gange, har været ganske godt tilfreds. God mad, leveret til den lovede tid. Chaufføren er en rigtigt hyggelig mand :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites