Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2008 Fungerer den kun i kirketiden og i frokostpauser??? Jeg synes der står "Ingen fobindelse" hver anden gang jeg er dernede. I morges fik den en forbandelse og en lodret vrist, hvorefter vi måtte suse til Jet i Hyllie. Tanken ligger godt placereret, men damn det er dumt, at de ikke sørger for at automaten fungerer. Opfordrer til at lade kvitteringen hænge, hvis det ikke funker, så er andre fri for at stige ud af bilen. /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Jeg har forsøgt at tanke der 3 gange - den ene gang virkede mit svenske VISA-kort. Ellers ikke Mener ikke det var i kirketiden Så nu tanker jeg et andet sted :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2008 stort set samme erfaring her - den fungerer bare halvparten af gangerne jeg har besøgt den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annems 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 Vi tanker der jævnligt. Har aldrig haft problemer. Betaler altid med vores danske Statoilkort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 Jeg tanker der faktisk også ret jævnligt, og har aldrig oplevet nogle problemer - men det lyder til, jeg bare har ramt lige i kirketiden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites