Jump to content
skallstorp

Amagerbanken

Recommended Posts

jeg har amagerbanken - men de har ikke nogen billig priser hvis man skal overfører penge - derfor er jeg også kunde hos swedbank. den er både i sverige og i danmark. de har vist en ordning hvor man har 12 gratis overføringer om året, og derefter koster det vist 20kr pr. gang. swedbank findes både i fields og ved fisketorvet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg har også amagerbanken og betaler kun 30 kr pr overførelse, du skal bare bruge iban nr ved overførelse og ikke kontonr. på homebanken skal du klikke af i kun at betale egne udgifter, for ellers må du slippe 110 kr. jeg overføre til swedbank i sverige og de tager kun 10 sek for at modtage pengene. Nic PS. skifter til swedbank i dk nu også, da det koster gratis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har godt kigget på Skandiabanken i begge lande. Der er nogle åbenlyse fordele i form af mindre eller ingen gebyrer. Det er kanont til ferie, når man ikke skal overføre/hæve for mange penge. Men deres kursafvigelse er så stor når vi taler om mange penge, at jeg hellere ville have betalt et fast gebyr for overføringen. \Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har Nordea og for mig er det gratis at overføre penge på mine egen kontier mellem DK og SE. Jeg kan overføre hver dag hvis det er det jeg føler for.
Husk at du får dårligere kurs hos Nordea (dårlig kurs i forhold til køb og salg af Svenske kroner). Det kan være at du får biograf-billetten billigt... men så tjenes pengene på at sætte prisen en ekstra tand op på Cola og Popkorn..:D /itudk (PS. er der nogen som er bekendt med hvor lang tid det normalt tager at få adgang til Nordea online bank tjeneste? Venter nu på 4 måned for at få adgang.....)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(PS. er der nogen som er bekendt med hvor lang tid det normalt tager at få adgang til Nordea online bank tjeneste? Venter nu på 4 måned for at få adgang.....)
Damn, hvad kan de tilbyde, der er 4 måneders ventetid værd? :eek: Det havde jeg ikke haft tålmodighed til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kone og jeg har swedbank, fungerer upåklageligt. Bank rådgiveren svarer på mail samme dag, hvis man ikke lige kan fange hende på tlf. Vi har en konto sammen, så vi har 30 gratis overførelser på et år. Overførelser inden kl 13, så står de på din svenske konto samme dag. har overført kl 11.00 og de stod der kl 11.01. Så Swedbank rocks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(PS. er der nogen som er bekendt med hvor lang tid det normalt tager at få adgang til Nordea online bank tjeneste? Venter nu på 4 måned for at få adgang.....)
Vi har selv lige skiftet til Nordea og der gik ikke over 1 uge, for det hele var oppe og køre, så noget må der være gået galt i din bestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites