hvorfor 10 Anmeld indhold Skrevet January 16, 2008 PROBLEMET ER LØST, det skyldtes vist en systemfejl etc... Hej, Nu har jeg 5 gange forsøgt at få svar på hvorfor mit 'rigtige' brugernavn er blevet bannet for altid uden grund?? Syntes det er for amatør agtigt og uprofessionelt at man ikke får en grund, samt at i ikke svarer tilbage på gentagne henvendelser. Første henvendelse skete 31/12-2007 Og jeg venter stadig!!!!!!!!!!!!! Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Hej Allan, Jeg har ikke modtaget noget fra dig - så jeg går ud fra du har skrevet til Steen Elm, som er admin herinde. Jeg er ikke vidende om at han skulle have ryddet op eller direkte blacklistet nogle brugernavne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Hej, Nu har jeg 5 gange forsøgt at få svar på hvorfor mit 'rigtige' brugernavn er blevet bannet for altid uden grund?? Syntes det er for amatør agtigt og uprofessionelt at man ikke får en grund, samt at i ikke svarer tilbage på gentagne henvendelser. Første henvendelse skete 31/12-2007 Og jeg venter stadig!!!!!!!!!!!!! Allan Hej Allan Der er ingen der er bannet og jeg har ikke modtaget nogen henvendelse. Hvad brugernavn snakker vi om ?? Steen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites