Jump to content
hvorfor

Hvorfor bliver man bannet uden grund??

Recommended Posts

PROBLEMET ER LØST, det skyldtes vist en systemfejl etc... Hej, Nu har jeg 5 gange forsøgt at få svar på hvorfor mit 'rigtige' brugernavn er blevet bannet for altid uden grund?? Syntes det er for amatør agtigt og uprofessionelt at man ikke får en grund, samt at i ikke svarer tilbage på gentagne henvendelser. Første henvendelse skete 31/12-2007 Og jeg venter stadig!!!!!!!!!!!!! Allan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Allan, Jeg har ikke modtaget noget fra dig - så jeg går ud fra du har skrevet til Steen Elm, som er admin herinde. Jeg er ikke vidende om at han skulle have ryddet op eller direkte blacklistet nogle brugernavne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Nu har jeg 5 gange forsøgt at få svar på hvorfor mit 'rigtige' brugernavn er blevet bannet for altid uden grund?? Syntes det er for amatør agtigt og uprofessionelt at man ikke får en grund, samt at i ikke svarer tilbage på gentagne henvendelser. Første henvendelse skete 31/12-2007 Og jeg venter stadig!!!!!!!!!!!!! Allan
Hej Allan Der er ingen der er bannet og jeg har ikke modtaget nogen henvendelse. Hvad brugernavn snakker vi om ?? Steen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites