Sisse 10 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2008 Hej vi er nyflyttet til Ekeby nær Bjuv. Min mand Kenneth på 26 og jeg selv på 26. sammen har vi vores datter Sisse som bliver 5 til marts og en lille ny på vej som kan komme når som helst, da jeg har termin her. d. 26 Jan. Vi vil meget gerne i kontakt med andre og også gerne børnefamiler, så børnene kan lege sammen. Hvis der er nogle som har lyst til at spise noget mad sammen, eller bare lære nye mennesker at kende, kan i endelig bare sige til, vi ville kun syntes det var hyggeligt. Mvh. Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Jeg har ikke rigtigt nogen børn, og jeg bor i centrum af helsingborg/söder. Men altså, der har jo før været snak om at lave noget bowling eller noget, men jeg ved ikke om i er interesserede i den slags? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 hihi. Ja der bliver snakket om at spille fodboldkampe og gocar. Der mangler bare paintball og adventurepark som godt kan være lidt svært for os med børn på 0 år ;o) Sidste år var det ellers lige ved at kunne lade sig gøre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 hihi. Ja der bliver snakket om at spille fodboldkampe og gocar. Der mangler bare paintball og adventurepark som godt kan være lidt svært for os med børn på 0 år ;o) Sidste år var det ellers lige ved at kunne lade sig gøre Niff, du må starte din egen mødregruppe sq!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Niff' date=' du må starte din egen mødregruppe sq!! :D[/quote'] Ja det ender det jo nok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rosa 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Hej Sisse. har sendt dig en pm! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2008 jeg syntes sku vi snart skal alve en bowling aften s¨dem der gerne vil møde lidt nye mennesker kan komme med. Jeg vil sku snart gerne se nogle ansigter på nogle af demd er er her inde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2008 jeg syntes sku vi snart skal alve en bowling aften s¨dem der gerne vil møde lidt nye mennesker kan komme med. Jeg vil sku snart gerne se nogle ansigter på nogle af demd er er her inde. jeg tror egentlig mest det kræver at nogen begynder at prøve at arrangere noget. dvs. sætter en dato og så kan folk sige til eller fra. og hvis det er for få....vælge en ny dato :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites