Audii 10 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2008 Hej Jeg har snart boligen i mine hænder og skal ud og se den på tirsdag. Ligger på Serenadgatan 24 og dertil ville jeg spørge folk om området. Kan man holde sin mercedes urørt på parkeringspladsen da jeg ikke tror jeg får en parkerings kælder plads med det samme?. Hvor er der en billig rente hvis jeg skal låne. Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg køber huset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Æhm. Måske ville det hjælpe lidt hvis du spurgte om en ting ad gangen? Man kan i øvrigt finde svar på alt det du spørger om her på siden - hvis man søger lidt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 man skal aldrig sige aldrig, men jeg vil mene at du godt kan holde din bil oppe på parkeringspladsen ved vejen, har holdt min chrysler 300C i flere måneder uden at der er sket noget og jeg har heller ikke set andre biler brudt ind i... måske fordi der ligger vinduer ud til de 2 parkeringspladser og man kan se dem tydeligt ude fra vejen.... jeg har kun set nogen få smadret sine ruder når de holdte på selve vejen og her menes især den nede ved preem og holdepladsen dernede som ikke er synglig nogen steder fra... letteste er at du går op på pladsen og vælger et par stykker ud du kunne tænkte dig at holde på nogen er 10 cm bredere end andre.... Det kan tage op til 1 år at få garage, så husk at skriv dig op med det samme (jeg står som nummer 3 nu, WEE) De burde faktisk bygge nogen flere garager.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites