Jump to content
Sisse

Tatovør?

Recommended Posts

... Jeg kiggede på #177 ... Den er han sgu ikke sluppet godt fra
Ah om 5 år og 5 kg, så ligner den tus sgu nok meget godt den på papiret :laugh:
men må da sige at der er rigtig meget som er rigtig godt :th2:
Ja helt sikkert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:laugh::laugh: ... Jeg kiggede på #177 ... Den er han sgu ikke sluppet godt fra' date=' men må da sige at der er rigtig meget som er rigtig godt :th2:[/quote']Til gengäld synes jeg han er sluppet godt fra nr. 55 (selvom jeg synes den skulle väre vendt 90 grader mod höjre)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"kunsten på kroppen" :th2: i Kbh....eneste rigtige sted ... søg på nettet og Du vil finde mere... :-)
Enig!! Colin dér er blevet min faste tatovør, er kommet der en del efterhånden over de sidste 7-8 år og kan klart anbefale stedet :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der har erfaringer med OLD BONES i Malmö? Har kigget deres side og de ser ud til at have styr på tingene.
Kender dem ikke men syntes selv at jeg har brugt langt tid på diverse svenske sider for at finde en god tatovør og hvad man læser samt hvad man kan se på deres side så er det klart dem jeg vil besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo uheldigt hvis tattovøren, eller en selv ikke kan stave. Mads Larsen der fik en voldsdom i 2001, fik samme år lavet en stor tus på sin underarm fordi ham mente at han var helt uskyldig. Så der står rigtig flot "inocent" på hans arm, selv om han nok inderst inde ønsker der stod "innocent" a1378.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det er jo uheldigt hvis tattovøren, eller en selv ikke kan stave. Mads Larsen der fik en voldsdom i 2001, fik samme år lavet en stor tus på sin underarm fordi ham mente at han var helt uskyldig. Så der står rigtig flot "inocent" på hans arm, selv om han nok inderst inde ønsker der stod "innocent" a1378.gif
Ja netop. Han påstår den dag i dag, at det er fordi, det er stavet på spansk! Men så mangler der bare lige et e til slut ("inocente").

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites