Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 ... Jeg kiggede på #177 ... Den er han sgu ikke sluppet godt fra Ah om 5 år og 5 kg, så ligner den tus sgu nok meget godt den på papiret men må da sige at der er rigtig meget som er rigtig godt :th2:Ja helt sikkert :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 :laugh: ... Jeg kiggede på #177 ... Den er han sgu ikke sluppet godt fra' date=' men må da sige at der er rigtig meget som er rigtig godt :th2:[/quote']Til gengäld synes jeg han er sluppet godt fra nr. 55 (selvom jeg synes den skulle väre vendt 90 grader mod höjre) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 En ting er sikkert han har aldrig haft så mange hits på sin side på en dag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 "kunsten på kroppen" :th2: i Kbh....eneste rigtige sted ... søg på nettet og Du vil finde mere... :-)Enig!! Colin dér er blevet min faste tatovør, er kommet der en del efterhånden over de sidste 7-8 år og kan klart anbefale stedet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Er der nogen der har erfaringer med OLD BONES i Malmö? Har kigget deres side og de ser ud til at have styr på tingene. Kender dem ikke men syntes selv at jeg har brugt langt tid på diverse svenske sider for at finde en god tatovør og hvad man læser samt hvad man kan se på deres side så er det klart dem jeg vil besøge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Det er vidst en ommer ..... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1027452.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Ja det er jo uheldigt hvis tattovøren, eller en selv ikke kan stave. Mads Larsen der fik en voldsdom i 2001, fik samme år lavet en stor tus på sin underarm fordi ham mente at han var helt uskyldig. Så der står rigtig flot "inocent" på hans arm, selv om han nok inderst inde ønsker der stod "innocent" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Ja det er jo uheldigt hvis tattovøren, eller en selv ikke kan stave. Mads Larsen der fik en voldsdom i 2001, fik samme år lavet en stor tus på sin underarm fordi ham mente at han var helt uskyldig. Så der står rigtig flot "inocent" på hans arm, selv om han nok inderst inde ønsker der stod "innocent" Ja netop. Han påstår den dag i dag, at det er fordi, det er stavet på spansk! Men så mangler der bare lige et e til slut ("inocente"). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2009 Ham her er altså også et besøg hver http://www.tattoos.co.uk/index.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 Har lige været et smut forbi dem her, og kan klart anbefale dem (Helgez) Hvis man lige er i byen :) www.4-life-tattoo.de/startfrs.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1027452.ece haha den endte jo faktisk med at väre rammende den tatoo .. GOD IS EVIL!!! hahaha ja han har skabt ordblinde tatovörer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2009 Miriam. Du kan godt få smidt nogle billeder op så vi kan se den arm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2009 Miriam. Du kan godt få smidt nogle billeder op så vi kan se den arm Du må jo bare komme på tirsdag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2009 http://www.tattooexpo.com/ Tror jeg skal ind og kigge næste søndag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 ja, tror også vi runder den på et tidspunkt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites