NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Henning fra Royal Tattoo i Helsingør er blandt de bedste, har vundet adskellige internationale priser. Laaaaaaaaaaaang venteliste, desværre. Hilsen Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Henning fra Royal Tattoo i Helsingør er blandt de bedste, har vundet adskellige internationale priser. Laaaaaaaaaaaang venteliste, desværre. Hilsen Dan Og, så er han sindsyg dyr, og laver efterhånden kun japanske fullsize... Ham får du ihvertfald aldrig til at lave et navn på armen :D Iøvrigt har jeg fået lavet en cover-up på en af hans tattoveringer... han kan altså også lave noget skidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hehehe... jeg tager nok livet for seriøst. Øhhhhhhh...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hej Danny Der var en gang man lavede en tattovering for at skille sig ud fra mængden, eller provokerer lidt, men under alle omstændigheder være lidt unik. Sådan er det ikke idag, jeg tror efterhånden man skilder sig mere ud ved ikke at have lavet en eller flere, idag vælger man måske at få lavet om på den første eller bygge videre på den, det er en måde, men de fleste vælger nok snarre at bruge tattoveringer som en måde at udtrykke et eller andet der ligger dem meget nært, som f.eks. fruen, børnen, mor, far, ect. eller digte tekster der betyder meget for en, det kan være symboler, design, eller motiver man bare synes er flotte, men en ting er sikkert, dem der har dem har ofte et meget stærkt forhold til det de har udsmykket deres krop med. Jeg vil sige det sådan at folk med tatoveringer i større udstrækning har taget stilling til deres liv, sådan for at genereliserer, end andre, de har også taget stilling til hvilken betydning det har eller får for dem. Jeg har i de seneste mange år brugt mine ud over de betyder meget for mig, til en form for studie af hvilken betydning det har for mig at have dem. Jeg har og har altid haft jobs hvor jeg er afhængig af hvad andre mener om mig for at kunne have succes, konklutionen er ganske kort, det betyder ikke en skid ofte har direktøren, IT chefen, bestyrelses formanden du er til møde med også en og det kan give endnu mere at tale om. Der er mere til den historie, men det er den korte konklution, det er klart der stadig godt kan være nogle forbehold hvis man er totalt dækket, men så vælger man typisk jobs hvor det passer eller skjorter med lange ærmer, de fås også i farver. Jeg har ikke haft et eneste problem i forbindelse med møder, jobskifte ect. selv med lyse skjorter hvor de har været synlige, det er heldigvis sådan at det er dine kompetencer der er hovedårsagen til din succes og dine jobmuligheder og det bliver endnu mere udpræget i fremtiden, absolut ikke at der måske er en permanent T-shirt. Jeg skal have bygget videre på mine til April og der kommer familien til at indgå, lige der hvor hjertet slår, endte det med 10 børn så skulle jeg satme nok få plads til dem. Men det er klart du får lidt feed back fra folk der har nok at sige til at de vil gøre det til en fast del af dem selv, sådan er det jo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Øhhhhhhh...... Miriam det var et svar til SanneJ's indlæg:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 endte det med 10 børn så skulle jeg satme nok få plads til dem. Ja, det gør det så IKKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sisse 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Mc Manden Ok, hvor stor kan den tattovering bliver ?? Altså, det er drengens navn... Om det koster 300 eller 500 kan da være fuldstændig ligegyldigt... Iøvrigt er der jo mange af de rigtig gode som slet ikke gider lave noget så småt... Det er ikke nogen lille en den fylder hele hans underarm. Han har vores datters stående på den anden arm med gotiske bogstaver, en rigtig fed tatoo. så den koster hverken 3 eller 500. han gav 1900 for den på den anden arm, det var også kun et spørgsmål om der var nogle som kendte en god tatovør i sverige. Sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Må altså oz lige deltage i denne debat... Jeg har lige siden jeg var helt lille ønsket mig at blive tattoveret, det startede med at min onkel fik 2 kæmpe "old School" tusser og der kan jeg huske at jeg tænkte at det ville jeg oz have når jeg blev gammel nok. Har sq ikke været mere end 6-7 år:rolleye: Jeg fik senere af vide af mine forældre at jeg røg ud hjemmefra hvis jeg fik dem lavet mens jeg boede der.... Røg ud alligevel og 2 dage senere var jeg igang med min første (den er så siden blvet dækket over). Behøver jeg at fortælle at begge de gamle i dag oz har et par små tusser.... Har aldrig haft nogel direkte dårlige oplevelser med at være tattoveret, det selvfølgelig oz lettere i mit job da det er mere forventeligt at en håndværker har tusser. Men sørger altid for at have lange ærmer på når jeg skal ud til en kunde første gang, som udgangspunkt..... Så er det meget sjovt når man har været der nogle gange og man smider trøjen at se folks udtryk, men som sagt aldrig noget negativt En sjov historie kan jeg dog godt lige smide.... En gang jeg var i svømmehallen var der en lille dreng der spurgte sin far om det var en rocker der stod under bruseren...... Faren blev ildrød i hovedet, tyssede på knægten og skyndte sig ud i hallen (han fik slet ikke vasket sig:scared:). Jeg var flad af grin!!!! Har begge mine børns navne på min arm, den ene er skrevet med runer rundt om mit håndled, den andens er skrevet i hjelmen på en viking jeg har på skulderen da hendes navn er Victoria, altså sådan lidt dobbelttydigt.... Mine tusser betyder rigtig meget for mig og skal i den grad have flere.... der rager mig skrot hvad andre tænker om det:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Det er ikke nogen lille en den fylder hele hans underarm. Han har vores datters stående på den anden arm med gotiske bogstaver, en rigtig fed tatoo. så den koster hverken 3 eller 500. han gav 1900 for den på den anden arm, det var også kun et spørgsmål om der var nogle som kendte en god tatovør i sverige. Sisse Synes helt sikkert at det link Miriam smed længere oppe ser rigtig godt ud... Jeg skal ihvertfald op og se hvad det er for noget......:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det er ikke nogen lille en den fylder hele hans underarm. Han har vores datters stående på den anden arm med gotiske bogstaver, en rigtig fed tatoo. så den koster hverken 3 eller 500. han gav 1900 for den på den anden arm, det var også kun et spørgsmål om der var nogle som kendte en god tatovør i sverige. Sisse Fandt han så et sted ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 De tatoveringer jeg har haft var dem man fik i tyggegummipakkerne da man var lille - eller når en kammerat legede med sprittuschen :). Fortsæt du bare med dem' date=' min ven ;)[/quote'] Sikke dog diplomatisk sagt :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Fandt vi nogensinde ud af hvem der er gode til at tattovere? Jeg synes denne tråd er endt i en diskussion omkring etikken i tattoveringer.. Skulle vi ikke prøve at koncentrere os om hvem der er gode og hvor de holder til.. jeg er selv tattoveret og leder efter et godt sted.. Har fundet et par stykker i nærheden af Nobeltorget.. Men ..... Stederne virker uhumske.., De skal ikke sætte nålen i min krop.. Giv lyd hvis der er nogen der kender en glimrende og god tattovør.. Og husk det vigtigste er at tattovøren forstår dit ønske og går op i at det færdige resultat er et du er glad for! Og selvfølgelig HYGIEJNEN!!! Hvis i ser mig i Malmö så sig hej.. Går med krykstokke lige nu har fået et helt nyt knæ.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Jeg synes denne tråd er endt i en diskussion omkring etikken i tattoveringer.. Skulle vi ikke prøve at koncentrere os om hvem der er gode og hvor de holder til.. jeg er selv tattoveret og leder efter et godt sted.. Har fundet et par stykker i nærheden af Nobeltorget.. Men ..... Stederne virker uhumske.., De skal ikke sætte nålen i min krop.. Giv lyd hvis der er nogen der kender en glimrende og god tattovør.. Og husk det vigtigste er at tattovøren forstår dit ønske og går op i at det færdige resultat er et du er glad for! Og selvfølgelig HYGIEJNEN!!! Hvis i ser mig i Malmö så sig hej.. Går med krykstokke lige nu har fået et helt nyt knæ.... "kunsten på kroppen" :th2: i Kbh....eneste rigtige sted ... søg på nettet og Du vil finde mere... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Ja tak. Navn og reference på gode tattovørere... Jeg kigger efter en person der kan lave noget i japansk stil... Så hvis I kender en person der er super til tribals, så er det altså ikke den person jeg leder efter :D. Henning Jørgensen/Royal Tattoo er udelukket pga. beliggenhed, pris samt hans abnorme lange venteliste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 "kunsten på kroppen" :th2: i Kbh....eneste rigtige sted ... søg på nettet og Du vil finde mere... :-) Det kommer jo helt an på hvad man vil ha'. For mig ville det ikke give mening at opsøge ham/dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Kunsten på kroppen er super Jeg er blevet tattoveret flere gange hos Erik og er superglad for hans arbejde.. Men vil gerne have noget i en anden "stil" end Eriks.. Han er fantastisk, men arbejder meget i samme stil som er hans og er unik! Men tak for indlægget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 God ide. Jeg kan starte med at sige jeg havde bestilt tid til et større projekt hos evil twiin i helsingborg som virkede dygtige, men det var ikke lige det jeg fornemmede, jeg tog op til vores første aftale noget nervøs for hvad det skulle ende med, for jeg havde igennem 1 måned eller to faktisk ugenligt, forsøgt først at vi blev enige om hvad han skulle lave på mig det var jo noget stort, men så overgik jeg til at bare ville have at han gav et pip fra sig. Det skete så dagen før. Jeg tog der op og endte med at stoppe ham for at komme igen en måned senere hvor han lovede at vi nok skulle blive enige under den måned. Men det var samme historie og da jeg efter utallige opfordringer ikke hørte fra ham, valgte jeg bare at droppe dem og så bliver det først til vinter, hvis jeg finder en: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Old Bones Er der nogen der har erfaringer med OLD BONES i Malmö? Har kigget deres side og de ser ud til at have styr på tingene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Jeg skal bruge en der kan bygge videre på noget gammelt, det skal være tribal, så det er jeg interesseret i, det er delvis cover up (ikke meget), men det skal bare være iorden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 "kunsten på kroppen" :th2: i Kbh....eneste rigtige sted ... søg på nettet og Du vil finde mere... :-) Uhh det er jeg glad for du skriver, har nemlig skrevet lidt med Colin derind om mit næste projekt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Uhh det er jeg glad for du skriver' date=' har nemlig skrevet lidt med Colin derind om mit næste projekt :)[/quote'] Colin har tegnet lidt på Mig, og synes selv det er ok.. Erik er oss super,, -og de laver stort set alt derinde.. selv de nyhavns tatoo.. som der er nogen der gerne vil have,,, Og så er det et stille og roligt sted ,,, pænt og rent... ikke noget med blod på gulvet... og headbang i højtalerne... Go fornøjelse... -men husk nu at få lavet den i rigtig størrelse..!! nogle kroppe bliver ikke mindre med tiden, :D,så om 5 år ligner den en lille møl.. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 og headbang i højtalerne... Hvad er der nu galt med det;) Det kunne jeg nu godt ha brugt i de mange (ja' date=' jeg synes det var mange) timer jeg sad i stolen sidst. Hvilket bringer mig frem til at anbefale ham her: [url']http://www.freehandtattoo.dk/ Holder til et hyggeligt sted ude i Lyngby, tegner frihånd og gider ikke de små kinesiske tegn längere, så han tager kun de opgaver han selv synes er interessant:) Jeg er imponeret over hvad han kunne få frem ud fra min anti-kreative beskrivning og forsög på tegninger og så er han en super flink fyr:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 ham her: http://www.freehandtattoo.dk/ Man kan finde mærkelige ting i enhver tattovørs galleri, uanset hvor gode de end måtte være :) Har kigget i hans galleri her, og jeg tror jeg lige har plads på mine ben til at få lavet det samme som hende på billede 19 Kæft noget crap at få tegnet! Jeg havde gået i lange rør resten af mine dage, hvis det var mig der i en brandert havde fået tegnet røde sløjfer på mine lægge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 -men husk nu at få lavet den i rigtig størrelse..!! nogle kroppe bliver ikke mindre med tiden, :D,så om 5 år ligner den en lille møl.. :p Størrelsen giver ligesom sig selv, så der er ikke så meget at overveje :) og det andet er slet ikke noget problem ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Man kan finde mærkelige ting i enhver tattovørs galleri, uanset hvor gode de end måtte være :) :laugh: ... Jeg kiggede på #177 ... Den er han sgu ikke sluppet godt fra, men må da sige at der er rigtig meget som er rigtig godt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites