Sisse 10 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2008 Hej Da vi venter os i her d. 26 jan. for 2 gang, spurgte min mand om jeg vidste hvad en tatovør kostede her i SE. Det fordi han har vores datters navn stående på sin højre underarm og skal have vores Drengs stående på den venstre. Men jeg ved det ikke. Koster det ikk nogenlunde det samme om han får gjort det i SE eller i DK ?? Sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Ville aldrig gå efter prisen, når det drejer sig om tusser..... Har fået lavet mine hos CPH Tattoo Center på Jagtvej... Men næste gang skal det være hos Niels der har www.colorblind.dk, hold kæft han er vild....... Der er oz en der hedder Iver, han er oz rigtig god... Lad være med at gå efter prisen....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Det er billigere i Sverige. Der er en dansk fyr i Klippan, han er rigtig OK! Godt nok har det ikke være navne her, men det har været billigere end i Danmark. Og god/ordentlig kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Lad være med at gå efter prisen....... Yes sir... Find en der kan det - det er for resten af livet, så skal det også være ordenligt, ikk...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sisse 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 . Han har 5 i forvejen, plejer at få lavet dem hos en inde i KBH. men det var hvis i kendte en som var super god. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Her bliver næste sted vi skal have lavet http://www.eviltwinstattoo.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Ok, hvor stor kan den tattovering bliver ?? Altså, det er drengens navn... Om det koster 300 eller 500 kan da være fuldstændig ligegyldigt... Iøvrigt er der jo mange af de rigtig gode som slet ikke gider lave noget så småt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Her bliver næste sted vi skal have lavet http://www.eviltwinstattoo.se/ Har du en ide om timeprisen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Her bliver næste sted vi skal have lavet http://www.eviltwinstattoo.se/ Hold da kæft, det ser da oz rimeligt godt det der.... kunne alligevel godt være man skulle tjekke prisen hos ham der og hans kalender...... Har iøvrigt lige sendt dig en PM´er mere..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hold da kæft, det ser da oz rimeligt godt det der.... kunne alligevel godt være man skulle tjekke prisen hos ham der og hans kalender...... Har iøvrigt lige sendt dig en PM´er mere..... Har lige svaret :) Han har LAAANNNG vente tid, men det er værd at vente på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Har lige svaret :) Han har LAAANNNG vente tid, men det er værd at vente på :) Ved du hvad timeprisen er ? Vi snakker om et job på 15-20 timer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Ved du hvad timeprisen er ? Vi snakker om et job på 15-20 timer Jeg ved det ikke hvad timeprisen, tror man aftale en samlet pris, det mener jeg Michael har gjort med det han skal op og have lavet nu her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg har aldrig rigtig forstået de tuscher der. Hvordan kan det være det er blevet så populært med dem? Hvad gør i med hensyn til arbejde (er i alle selvstændige)? Hvad nu hvis i får 10 børn, skal hele kroppen så pyntes? Hvordan ser det ud om 30 år? Det er ikke negativt ment, men blot nogle spørgsmål jeg altid har undret mig over. Jeg kan godt se nogen tatoveringer er rigtig flotte - og det er et virkeligt flot stykke arbejde der er lagt i det. Men jeg synes langt størstedelen er en skam. De tatoveringer jeg har haft var dem man fik i tyggegummipakkerne da man var lille - eller når en kammerat legede med sprittuschen :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 De tatoveringer jeg har haft var dem man fik i tyggegummipakkerne da man var lille Fortsæt du bare med dem, min ven ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Nu kan jeg se du er en af dem der går op i tatoveringer. Kunne du så ikke besvarre debatten med et ordentlig indlæg til mine spørgsmål istedet for :)?! Jeg tror ikke min kæreste vil synes om jeg render rundt med vandmærker på armene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Personligt er det for udsmyknings skyld og man behøver jo ikke få dem lavet så alle kan se dem ;-) Selvom man fks. har den ned af armen, er der jo ikke nogle som forbyder en en langærmet skjorte :-) Har en bekendt som fik fjernet sin (lang historie), og faktisk med et utroligt flot resultat! Men jeg forstår så sandelig godt hvad du mener - men det er jo nok en smagssag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Personligt er det for udsmyknings skyld og man behøver jo ikke få dem lavet så alle kan se dem ;-) Selvom man fks. har den ned af armen, er der jo ikke nogle som forbyder en en langærmet skjorte :-) Har en bekendt som fik fjernet sin (lang historie), og faktisk med et utroligt flot resultat! Men jeg forstår så sandelig godt hvad du mener - men det er jo nok en smagssag... Okay... det er nok sådan de fleste har det vil jeg tro. Jeg troede egentligt ikke at en skjorte kunne dække en tatovering på f.eks. armen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg troede egentligt ikke at en skjorte kunne dække en tatovering på f.eks. armen. Nu ved jeg ikke hvilken slags skjorte du bruger, men oftest så er dem jeg har på, nogle med ærmer. Der er ingen grund til at diskutere for og imod tattoveringer. Det er ligesom at diskutere om rød eller grøn er den pæneste farve. DU vil aldrig forstå hvorfor man gør det, og JEG vil altid syntes det er ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Okay... det er nok sådan de fleste har det vil jeg tro. Jeg troede egentligt ikke at en skjorte kunne dække en tatovering på f.eks. armen. Når du får en tatovering ned af armen, så har du taget stilling til om det gør noget i din hverdag om folk ser den. Personligt er jeg da pisselige glad med hvad folk syntes/tænker hvis de ser mine....Sådan tror jeg største delen har det? Og hvorfor skulle en skjorte ikke dække ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg kan høre det er et emne man ikke skal spørge ind til. Mine skjorter er også med ærmer, men ofte er det sådan at f.eks. en hvid skjorte er nem at se igennem. Jeg har ikke noget imod tatoveringer og forstår egentligt ikke hvorfor du (MC Manden) reagerer på den måde. Jeg kan sagtens forstå folk får lavet tatoveringer. Det var blot de andre spørgsmål jeg savnede svar på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg kan høre det er et emne man ikke skal spørge ind til. Jeg har ikke noget imod tatoveringer og forstår egentligt ikke hvorfor du (MC Manden) reagerer på den måde. Fordi vi ALTID får den slags spørgsmål Jeg har aldrig rigtig forstået de tuscher der. Hvordan kan det være det er blevet så populært med dem? Hvad gør i med hensyn til arbejde (er i alle selvstændige)? Hvad nu hvis i får 10 børn, skal hele kroppen så pyntes? Hvordan ser det ud om 30 år? Vi HAR overvejet alt dette... Jeg har intet ned ad armene (til en vis grænse) og det er jo netop fordi jeg for længe siden har opvejet fordele og evt. ulemper. Hvor meget man vil ha' er jo helt individuelt... Du spørger "hvis nu i får 10 børn"..... jamen, for fanden... det er der jo ingen der siger man gør... Men, derfor kan man vel godt pynte så meget af kroppen som man vil ? Vi ANER ikke hvordan det ser ud om 30 år... og vi er ligeglade... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg vil sige at de gange jeg har været til kundemøde og haft hvid skjorte på er der intet blevet kommenteret - men ellers kan man jo tage en blazer eller jakke på (ja, du ved hvad jeg mener ;-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Jeg kan høre det er et emne man ikke skal spørge ind til. Det er jo ikke fordi man ikke kan spørge, det er bare sådan nogle ligegyldig spørgsmål Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hvad gør i med hensyn til arbejde (er i alle selvstændige)? Hvad nu hvis i får 10 børn' date=' skal hele kroppen så pyntes? Hvordan ser det ud om 30 år? [/quote'] Jeg troede kun det var +60 folk, som kunne mene at ens jobmuligheder blev forringede af tatoveringer -som så mange siger, er det muligt at ha på armene også uden at man behöver kunne se dem. -Who cares om hvordan det ser ud om 30 år, man ved jo ikke engang om man lever:) skift hende ud:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hehehe... jeg tager nok livet for seriøst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites