Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Never mind. Det var bare mig der misforstod noget... men ellers tak for hjælpen :D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Nu er jeg lidt i tvivl om reglerne omkring moms. Kan en forhandler i Sverige importere nedenstående bil til mig og skal jeg betale moms (privatperson): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=93022234&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar〈=de&pageNumber=1 Er der betalt moms i Tyskland på denne bil? En svensk forhandler har tilbudt at hjælpe, men forstår ikke lige hvordan, for som jeg har forstået det, må den svenske forhandler ikke hente den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Nu er jeg lidt i tvivl om reglerne omkring moms. Kan en forhandler i Sverige importere nedenstående bil til mig og skal jeg betale moms (privatperson): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=93022234&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar〈=de&pageNumber=1 Er der betalt moms i Tyskland på denne bil? En svensk forhandler har tilbudt at hjælpe, men forstår ikke lige hvordan, for som jeg har forstået det, må den svenske forhandler ikke hente den? Den svenska handlaren kan köpa bilen netto i Tyskland för 35300€ och sedan redovisa moms i Sverige, dvs bilen kostar 44125€ inkl 25% svensk moms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
brejner 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2009 cvr nummer.. men hvis man nu køber en sådan bil i tyskland skal man så have et cvr nummer eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2009 For at købe en bil i tyskland uden tysk moms, skal du have et CVR/SE nummer i autobranchen, ja. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites