benjaminsmor 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2008 Hej jeg har vist engang spurgt om det før, men sagen er at en fra min familie er helt vild med vores lejl og området men de har ikke råd til at købe lige nu. Så har jeg set på hyreshem.se at man kan leje i Annestad....men er der nogen der har en ide om hvad det koster??? Jeg har skrevet til dem men de er ikke lige så hurtige til at svare. På forhånd tak. Melissa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Laura 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Leje Det koster ca 5000 kr incl. en udenførs p-plads for en 2 vær. Så kommer der noget el oveni til ca. 1200 hver kvartal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Laura 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Leje udenførs = udendørs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Ellers prøv at fange dem her, http://www.kanslihuset.se/. eller gå ned og snak med dem på kontoret i Sadelmakarebyn. De plejer at være rimelig hurtig på mailen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Det vil jeg prøve. Mange tak for jeres svar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Koster ca 6800 sv kr/måned for 70 kvm (3 vær) incl vand og varme, excl el og parkering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biggie 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 håber det er iorden at jeg lige låner din tråd. vil lige høre om i kender nogle gode sider hvor man kan finde leje lejligheder i malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites