stenmann 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2008 Hej, Jeg søger en som kører optil 25 turer om måneden, som vil være med på min Brobizz aftale? /Stenman Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Hej, Jeg søger en som kører optil 25 turer om måneden, som vil være med på min Brobizz aftale? /Stenman har sendt dig en PM. hilsen carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stenmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen.... Ahhh - så jeg kan få fradrag hvis jeg står for brobizzaftalen og skal besøge moster Anna i Dragør - det er jo kanon.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Ahhh - så jeg kan få fradrag hvis jeg står for brobizzaftalen og skal besøge moster Anna i Dragør - det er jo kanon.... Hvad er dog det for noget vrøvl? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen.... Det er vist en halv sandhed... SKAT skal giver "et særligt fradrag for dokumenteret transport over Øresund" og hvis du kan dokumentere en udgift (fx en overførsel til brobizz-ejeren) er den sag vist ikke mere kompliceret? Eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites