Jette 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2008 Endnu en gang hjertelig til lykke med fødselsdagen - ha´ en fantastisk dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Teløg Mimse....Så gir hun nok en lille en, en lille en, en lille en :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jeps, et stort tillykke herfra ossse :-) Og jeg synger med på BS`s... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Tillykke Mimse :-) Hun har jo givet en... i December måned til jule-gløgg :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Teløg Mimse....Så gir hun nok en lille en' date=' en lille en, en lille en :D[/quote'] Ja, og lur mig om han ikke også drikker en lille en i aften :D Tak til alle ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Tillykke Mimse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Tillykke fra os i Blentarp :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jammen her på dagens faldereb skal jeg da også lige ønske tillykke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Tak til alle det var en rigtig god dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Tak til alle det var en rigtig god dag :) JA den del af den du kan huske. Men hvordan har du det så idag? HA HA HA HA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites