Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet January 11, 2008 I det Københavnske trafikmiljø optræder køretøjer som knallerter og scooter en del - det ser man stort set ikke i Mamlmö. Hvorfor ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 kan det være fordi for prisen til en dansk scooter, kan de købe en nogenlunde brugbar bil i sverige ? og til samme forsikring måske som på en dansk eu scooter :-) man ser heller ikke ret mange knallerter og scooter i Helsingborg/Ödåkra området syns jeg. Men ser en del yngre mennesker og ældre køre i små gamle biler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Ja man kan jo bare købe sig en bil, hvis man ikke lige præcis ER pizzabud... Ved at bevæge sig rundt ved hjælp af et af disse småkøretøjer, signalerer man desuden, at man - af en eller anden grund - ikke har noget kørekort. Når en midaldrende mand kommer tøffende i en knallertbil, kunne der lige så godt have siddet et kæmpestort blinkende neonskilt på taget, hvor der står RATTFYLLO. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 I det Københavnske trafikmiljø optræder køretøjer som knallerter og scooter en del - det ser man stort set ikke i Mamlmö. Hvorfor ikke?Bare kom ud på landet og det vrimler med unge mennesker på små offroads- 2-hjulere:th2: men hold käft hvor de larmer... (er det fordi man er blevet gammel?:o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Bare kom ud på landet og det vrimler med unge mennesker på små offroads- 2-hjulere:th2: men hold käft hvor de larmer... (er det fordi man er blevet gammel?:o) Jep... der er også en masse tonåringe på deres moped herude... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jep... der er også en masse tonåringe på deres moped herude... Så passer du jo godt herude med dine moped'er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Så passer du jo godt herude med dine moped'er Nogle gange får vi lige en cola oppe ved pizzaboden... Så fortæller jeg røverhistorier om dengang jeg borede min Puch Slagskib Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 ... men hold käft hvor de larmer... (er det fordi man er blevet gammel?:o) Jepp, Sanne!! Klart tecken. Andra är : Vad är det för jä-a musik..., tror att jag går och lägger mig, det är en dag imorron också..., jag förstår mig inte på modet nuförtiden, ska man se ut så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Herude omkring Nobeltorget er der da masser af scootere/knallert45-typer. Og flertallet af dem kører ikke 45 *g* Så, Mogens...jeg véd ikke hvorfor du ikke ser dem i trafikken. Men de er her - ingen tvivl om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Og her i Skurup omegn, der gælder det for "de unge" om at have en gammel udkneppet Volvo 740 (eller lignende skodbil) med rød reflekstrekant på bagsmækken, og så ellers gejlet med en ½ meter høj bagspoiler og meget andet TOTAL LATTERLIGT udstyr så selv T. Hansen må være misundelig Kæft jeg styrter af grin hver gang jeg ser en af de biler der, nej nej nej om jeg gad sidde og være åbenlyst til grin i sådan en firkant, som man har forsøgt at få til at lyde som om den kan en hel masse andet end den nogensinde har kunne Det er bare den store dille her i området Sikkert fordi de kun må køre 30 km/t i deres pissebiler, men da politiet stort set ikke ses her, så kan de jo "fyre" deres kampvogne af mellem markerne, i hvert fald op til omkring 60 km/t, da de overdimensionerede spoilere så automatisk skaber mere modstand end motoren kan skabe fremdrift - hold da kæft nogle discohjerner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Og her i Skurup omegn' date=' der gælder det for "de unge" om at have en gammel udkneppet Volvo 740 (eller lignende skodbil) med rød reflekstrekant på bagsmækken, og så ellers gejlet med en ½ meter høj bagspoiler og [u']meget andet TOTAL LATTERLIGT udstyr så selv T. Hansen må være misundelig Hehe... Du mener sådan en bandit ? :D http://www.blocket.se/vi/14767427.htm?ca=23_11_s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Hehe... Du mener sådan en bandit ? :D http://www.blocket.se/vi/14767427.htm?ca=23_11_s Nej, ikke lige ådan en, men du er altid velkommen til at komme forbi til et krus øl, så kan du sidde og kigge på hvad det er der kører forbi her et par gange om dagen, hver dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jeg vil være med.... http://www.blocket.se/vi/14736562.htm?ca=23_11_s <-- sådan én, så? :D *damn* - skal vi ikke campere ude foran med 200 vaser, og så styrte synkront ned af havestolene, når sådan en skogs-värstingsraket kommer "brølende" forbi? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Epa traktor Jeg kan også lade mig irriterer af dem, MEN MEN. Var jeg 16 år så ville jeg også syntes atdet var riiiigtig sjovt at have en "T-Hansen" bil. Men der er nu specielt mange i Skurup da der jo findes en landbrugs skole. Og det er jo ofte "bondebørn" der har råd til at køre i dem. Der er benzinen jo ofte en anden pris . Kling og Klang har efterhånden fået nappet mange af dem. Der er specielt mange klager på at de brænder dæk af. I en 30 km bil ! Og her i Skurup omegn' date=' der gælder det for "de unge" om at have en gammel udkneppet Volvo 740 (eller lignende skodbil) med rød reflekstrekant på bagsmækken, og så ellers gejlet med en ½ meter høj bagspoiler og [u']meget andet TOTAL LATTERLIGT udstyr så selv T. Hansen må være misundelig Kæft jeg styrter af grin hver gang jeg ser en af de biler der, nej nej nej om jeg gad sidde og være åbenlyst til grin i sådan en firkant, som man har forsøgt at få til at lyde som om den kan en hel masse andet end den nogensinde har kunne Det er bare den store dille her i området Sikkert fordi de kun må køre 30 km/t i deres pissebiler, men da politiet stort set ikke ses her, så kan de jo "fyre" deres kampvogne af mellem markerne, i hvert fald op til omkring 60 km/t, da de overdimensionerede spoilere så automatisk skaber mere modstand end motoren kan skabe fremdrift - hold da kæft nogle discohjerner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Var jeg 16 år så ville jeg også syntes atdet var riiiigtig sjovt at have en "T-Hansen" bil.Var jeg 15-16 år i Sverige, og boede lidt ude i periferien...så lå jeg dælme også og skruede på sådan en drønnert! I ungdomsklub-dagene var det knallerter i DK - og tro mig, jeg hyggede mig gevaldigt med at få mest mulig power ud af dem. Med andre ord, så ville min traktor nok være grim - men den ville satme gi´ de andre baghjul! (...og ikke være til at finde, når landbetjenten cyklede igennem byen :o:D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 http://www.blocket.se/vi/14767427.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/14736562.htm?ca=23_11_s For pokker drenge - jeg kan næsten ikke få luft. Lad os bare sige, at selvom min nuværende bil er drattet gevaldigt i markedsværdi så har jeg ikke lyst til at bytte den med nogen af disse "flotte" vogne. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 http://www.blocket.se/vi/14736562.htm?ca=23_11_s For pokker drenge - jeg kan næsten ikke få luft. Lad os bare sige, at selvom min nuværende bil er drattet gevaldigt i markedsværdi så har jeg ikke lyst til at bytte den med nogen af disse "flotte" vogne. :DPsyko-downforce, mand...*weee* Man burde pudse Clarkson & Hamster på fænomenet. De kunne sikkert få noget sjov ud af sagerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Var jeg 16 år så ville jeg også syntes atdet var riiiigtig sjovt at have en "T-Hansen" bil. Ja fair nok, det er sikkert rigtig sjovt hvis man er 16 år, hva ved jeg, knallerter sagde ikke mig en skid da jeg var på den alder. Men nu er det jo LANGT FRA kun børn/unge der kører rundt i de lortekasser der, det er jo også folk der ligner de er langt op i 20'erne (læs: omkring de 30), jeg FATTER det bare ikke!! Jeg vil være med.... http://www.blocket.se/vi/14736562.htm?ca=23_11_s <-- sådan én, så? :D Ja, det ligner meget godt en af de mange jokes der tøffer rundt her ude mellem markerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 Kom nu drenge og piger... Jeg ved godt hvad jeg helst ville køre i/på når det regner eller sner udenfor. Men ja det der med at gejle dem har vist taget overhånd... L Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 For de interesserede er her en lille forklaring på fænomenet EPA-traktor/A-traktor, reglerne, samt den historiske baggrund: http://www.sdn.upplands-bro.se/broskolan/skoltidning/bront0648-filer/page0009.htm http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb.nsf/c377abcde387c4aec125689c003bd53e/125e0505c97b6a62c1256f64004a8991!OpenDocument Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites