EBL 11 Anmeld indhold Skrevet January 10, 2008 Jeg skal for første gang ha' mig en bytur i Malmo på en lørdag. Er der nogen forslag til hvor tre herrer i starten af 30'erne kan få sig en god aften. Ikke noget i Damhuskro-stil, ikke et sted med teenagere, ikke et sted hor man skal stå i kø for at komme ind og ikke en stolpe-bar, bare et helt almindeligt sted med musik, alkohol og glade mennesker. Nogen forslag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jeg skal for første gang ha' mig en bytur i Malmo på en lørdag. Er der nogen forslag til hvor tre herrer i starten af 30'erne kan få sig en god aften. Ikke noget i Damhuskro-stil, ikke et sted med teenagere, ikke et sted hor man skal stå i kø for at komme ind og ikke en stolpe-bar, bare et helt almindeligt sted med musik, alkohol og glade mennesker. Nogen forslag? Jeg refererer lige til denne side herinde: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=9163 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jeg skal for første gang ha' mig en bytur i Malmo på en lørdag. Er der nogen forslag til hvor tre herrer i starten af 30'erne kan få sig en god aften. Ikke noget i Damhuskro-stil, ikke et sted med teenagere, ikke et sted hor man skal stå i kø for at komme ind og ikke en stolpe-bar, bare et helt almindeligt sted med musik, alkohol og glade mennesker. Nogen forslag? Skeppsbron 2. For at undgå kø, skal i være der senest 23:45. Og på dette tidspunkt vil i sikkert føle jer snydt, da der er helt tomt. Men gå op i baren og ta' en drinks, og når i er færdig med den, er der proppet med galde mennesker på jeres alder og derover. Ellers læs thygesen link. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Tak til jer begge ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites