ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 ja det er jo de vanlige, men intet galt idet. Kunne være jeg skulle huske et papir og få jeres numre så vi kan fikse det uden at tage debat plads :) Vi mangler en person for at være fuldtallige. De udvalgte er: * Zeni * Credde * Thyge * AP Graph * Thomas (Vellinge) * Thomas (Brorman) * Mc Manden * Hatmann * Allan C * Mortimer * Mortimer's kollega * Huske en farvet plus en hvid trøje så vi kan se forskel (til ære for os uden briller når vi spiller) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Ja jeg er også frisk:thumbup: Morten, har du ikke glemt Lars? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Hva faen det er jo ren chikane eller måske det er fordi Morten er træt af at hente mig:laugh: Morten' date=' har du ikke glemt Lars?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Konvict 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Heey! Tak for sidst, det var godt at komme ud og røre sig igen! Jeg er Mortimers kollega og jeg er som han skriver også klar til endnu en gang bold d. 27. jan. SeS! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Jamen når der ik er andre som melder sig til den sidste plads, så må vi jo tage Lynge med (du kan godt køre med). 12 stk super. Så er det bare at håbe jeg kan få hallen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 ja det er jo de vanlige, men intet galt idet. Kunne være jeg skulle huske et papir og få jeres numre så vi kan fikse det uden at tage debat plads :) Syntes det er en god idé at smide det op her på debatten - jeg vil gerne med, når jeg kan. Desværre kan jeg ikke her i weekenden - eller de 2 efterfølgende for den sags skyld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Jamen det er en aftale. Jeg skal nok prøve at score i stedet for at ramme stolpen hele tiden:flov: Jamen når der ik er andre som melder sig til den sidste plads, så må vi jo tage Lynge med (du kan godt køre med). 12 stk super. Så er det bare at håbe jeg kan få hallen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2008 Jamen det er en aftale. Jeg skal nok prøve at score i stedet for at ramme stolpen hele tiden:flov: Jeg synes det var ganske fint i skød efter stolpen istedet for mål ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Det fremgik nok lidt uklart,, efter som jeg skrev at jeg arbejde på en tid, men det er FAST Vi har søndag 27 kl 10-11 Håber at se jer alle. Sportshilsener zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Så vil jeg sku bytte om på skoene denne gang, stige ud i den anden siden af sengen, spise noget sigte brød, slå kortsets tegn inden jeg løber på banen, kysse stolpen og evt sætte et stykke tykkegummi der, kaste salt over højre skulder og købe en kanin fod. Mon ikke det kan hjælpe lidt til noget held med de stolper der:th2: Jeg synes det var ganske fint i skød efter stolpen istedet for mål ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Så vil jeg sku bytte om på skoene denne gang' date=' stige ud i den anden siden af sengen, spise noget sigte brød, slå kortsets tegn inden jeg løber på banen, kysse stolpen og evt sætte et stykke tykkegummi der, kaste salt over højre skulder og købe en kanin fod. Mon ikke det kan hjælpe lidt til noget held med de stolper der:th2:[/quote'] Du kan også bare være på hold med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Så vil jeg sku bytte om på skoene denne gang' date=' stige ud i den anden siden af sengen, spise noget sigte brød, slå kortsets tegn inden jeg løber på banen, kysse stolpen og evt sætte et stykke tykkegummi der, kaste salt over højre skulder og købe en kanin fod. Mon ikke det kan hjælpe lidt til noget held med de stolper der:th2:[/quote'] Eller hvad med blot at tage sko på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 What ever it takes Du kan også bare være på hold med mig Nej for faen det ødeligger min Brazer teknik:sick: Eller hvad med blot at tage sko på? : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Så er der lidt behov for folk til indebold igen. Vi kunne godt bruge et par stykker som er friske nu på søndag (13 januar) klokken 10-11 på kockum fritid. Der er en betaling per mand på cirka 40 sek. Nogle som er friske med så kort tid? bliver der ikke arrangeret noget lignende igen? Jeg er frisk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 bliver der ikke arrangeret noget lignende igen? Jeg er frisk.. Så kan du da bare arrangere noget bold :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites