ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2008 Så er der lidt behov for folk til indebold igen. Vi kunne godt bruge et par stykker som er friske nu på søndag (13 januar) klokken 10-11 på kockum fritid. Der er en betaling per mand på cirka 40 sek. Nogle som er friske med så kort tid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Er det fordi jeg er for dårlig at man skal læse om det herinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Jag är frisk, hvis det bliver til noget...der var inte mycket modstand sidste gång.... Og jag betaler gerne 45 igen....i tilfælde at folk ikke har fattet at det koster over 40 spän... PH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Jeg er klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 super, så kommer vi der op af, vi er nu 7½, så der er stadig 4-5 pladser. Føreløbig: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C og en såret Thygesen måske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Mig selv og min arbejdskollega, der også bor herovre dukker også op (hvis altså vi må) begge i tyverne og har begge da spillet fodbold før ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Jeg kommer også :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Hvis der er flere pladser vil kræn og jeg gerne melde os til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Så er vi hvad vi skal være af folk, super med så kort varsel :th2: De heldige er: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C, Thygesen, Mortimer + kollega, Uffe & Aalborg. 12 mand, der er ikke plads til afbud eller undskyldninger. Vi ses klar og omklædte 1000 på søndag i Kockum Fritid i Västre Hamnen. SEK 42 per mand, 40 for P. Hartmann :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Så er vi hvad vi skal være af folk, super med så kort varsel :th2: De heldige er: MOZ, Lynge, Credde, Mc Manden, Thomas, P.Hartmann, Allan C, Thygesen, Mortimer + kollega, Uffe & Aalborg. 12 mand, der er ikke plads til afbud eller undskyldninger. Vi ses klar og omklædte 1000 på søndag i Kockum Fritid i Västre Hamnen. SEK 42 per mand, 40 for P. Hartmann :D jeg meldte 2 på, er det Aalborg der er anden manden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Uffe, jeg har snakket med Morten og det er noteret, at du har en ekstra med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Uffe' date=' jeg har snakket med Morten og det er noteret, at du har en ekstra med.[/quote'] hej credde det lyder godt. tak for hjælpen. Det er ham der også var med sidste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Jeg er også på toppen... Som I kan se så er timingen ved at være der... Man var vel lidt rusten sidste gang... http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&page=2&content=19789 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Hehe alene tanken om at du skulle kunne få benet derop er i sig selv meget sjov:rolleye: Jeg er også på toppen... Som I kan se så er timingen ved at være der... Man var vel lidt rusten sidste gang... http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&page=2&content=19789 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Hey, hvis der er nogen der springer fra eller bliver skadet m.m. så er jeg frisk, men giv lige lyd. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2008 Tak for kampen, måtte desværre skynde mig afsted på arbejde lige efter (mig i den gamle barca rivaldo trøje) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Tak for kampen alle, det var klart en af de bedste gang, knald på og en masser lækkerier fra alle sider. Bare syndt at stolperne er bredere i den ene ende Der var ingen tider næste weenend desværre, så der er egentræning for alle, men arbejder på en tid søndag 27 januar 10-11. Meld gerne ind allerede nu hvis I er friske. Sportshilsener Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Tak for kampen alle, det var klart en af de bedste gang, knald på og en masser lækkerier fra alle sider. Bare syndt at stolperne er bredere i den ene ende Der var ingen tider næste weenend desværre, så der er egentræning for alle, men arbejder på en tid søndag 27 januar 10-11. Meld gerne ind allerede nu hvis I er friske. Sportshilsener Zeni Hey jeg er frisk, kommer hjem lørdag fra skiferie, men forhåbentlig ikke noget brækket :-) Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Ja jeg er også frisk:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Jeg er klar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 også klar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Jeg er også klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Jeg er oss klar..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Jeg er også klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Mig + Kollega er også klar igen på d. 27 (prøver lige at få lokket ham herind ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites