Futz 12 Anmeld indhold Skrevet January 8, 2008 Jeg skal henlede foreningens opmærksomhed på dette nonsens ! Jeg skal desuden anbefale foreningen at bringe problemstillingen til kendskab på ministerniveau i de forskellige lande. Desuden er emnet velegnet til de mange journalister der henvender sig om glæder og sorger ved pendlerlivet http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=135335&postcount=13 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Da jeg nu igen arbejder i DK, skal jeg jo retur i det danske system. FIk også de blanket, og har været på EU kontoret, som ville udfylde dem, og sende direkte til min fraflytningskommune. Så langt så godt. Men på vejen ud fra kontoret, bliver jeg stoppet af en meget frustreret far, som ville høre hvor længe jeg havde vente på svar fra Sverige, og jeg måtte jo sige at jeg først lige afleverede mine blanketter nu, og det viste sig så at han var inde og rykke for sine papirer for 3 gang tror jeg, og hvis jeg ikke husker helt forkert, så nærmede han sig snart 1 år, uden at der var sket noget. Så der er ingen tvivl om at det halter her !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Da jeg nu igen arbejder i DK' date=' skal jeg jo retur i det danske system. FIk også de blanket, og har været på EU kontoret, som ville udfylde dem, og sende direkte til min fraflytningskommune. Så langt så godt. Men på vejen ud fra kontoret, bliver jeg stoppet af en meget frustreret far, som ville høre hvor længe jeg havde vente på svar fra Sverige, og jeg måtte jo sige at jeg først lige afleverede mine blanketter nu, og det viste sig så at han var inde og rykke for sine papirer for 3 gang tror jeg, og hvis jeg ikke husker helt forkert, så nærmede han sig snart 1 år, uden at der var sket noget. Så der er ingen tvivl om at det halter her !!![/quote'] Ja og om et år, så skal man hele møllen igennem igen og året efter så skal man igen ......... osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Hej Futz (Futte) :-) Tillykke med datteren, vi var rigtige heldige at vores børnepenge kun blev 2x udbetalinger forsinket og nu kørte det bare.............. Men nu er der gået over et år så nu skal fraflytningskommunen i Danmark igen have samme dokumentation, ved ikke om de regner med at man har solgt børnene eller noget..... Hilsen Rasmus (gummi) og Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Ja og om et år' date=' så skal man hele møllen igennem igen og året efter så skal man igen ......... osv.[/quote'] Vors var som skrevet på plads ret hurtigt, vi aflevere papirene lidt inden jul og det er allerede i orden. Men hensyn til den årlige, så stopper de ikke med udbetalingen, selv om SE ikke har sendt dem ind. Dem jeg talte med i Hvidovre sagde at de godt vidste at SE var lang tid om det, men at det ikke ville gå ud over forældrene. Og det har aldrig været et problem, det eneste der er irriterende er at man er nød til at tage ind til dem, for at få dem stemplet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Så kom jeg med på karrusellen Jeg har idag modtaget E dit og E dat. Jeg pröver den lokale FK på Onsdag (de har bare åbent om Onsdagen ) Så må jeg se om det virker. Da jeg får tabt arbejds fortjeneste fra Dragör kommune burde de ikke väre i tvivl om at jeg arbejder i DK :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 Hej Futz (Futte) :-) Tillykke med datteren, vi var rigtige heldige at vores børnepenge kun blev 2x udbetalinger forsinket og nu kørte det bare.............. Men nu er der gået over et år så nu skal fraflytningskommunen i Danmark igen have samme dokumentation, ved ikke om de regner med at man har solgt børnene eller noget..... Hilsen Rasmus (gummi) og Mette Tak - håber I har det godt og er faldet til. (nogen steder de spiller skomar i Malmö btw ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2008 (nogen steder de spiller skomar i Malmö btw ;)) Nope, det er et dansk spil, så du må ned på bodega'en og finde et bord :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites