koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet January 7, 2008 Håber der er en som lige hurtigt kan oversætte (det er nok en DEL hurtigere end at jeg sidder med ordbogen:flov:) Har du fået byttede rundt på hængelåsene til kælderrum 1??? Så byt venligst tilbage, hurtigst muligt. Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Har du bytt runt på hänglåsen till källarrum 1? Var i så fall vänlig och skifta tillbaka, så fort som möjligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Det var en del hurtigere end mig og min ordbog ;-) Jeg takker mange gange. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Tror nog att svenskarna begripit 'originalet' också. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Har du fået byttede rundt på hængelåsene til kælderrum 1??? Så byt venligst tilbage, hurtigst muligt. Tak Jag tycker snarare: Är du dum i huvudet? Du ser väl för fan att det är olika färg på våra hänglås. Ta genast och byt tillbaks. Annars får du stryk. Vänligen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Jag tycker snarare: Är du dum i huvudet? Du ser väl för fan att det är olika färg på våra hänglås. Ta genast och byt tillbaks. Annars får du stryk. Vänligen Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 ha ha, tror jeg prøver den anden i første omgang...og gemmer din til om en uges tid ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Håber der er en som lige hurtigt kan oversætte (det er nok en DEL hurtigere end at jeg sidder med ordbogen:flov:) Har du fået byttede rundt på hængelåsene til kælderrum 1??? Så byt venligst tilbage, hurtigst muligt. Tak Undskyld men jeg kan ikke lade være... Måske du også skulle arbejde lidt på den danske udgave af ovenstående? For det du har skrevet der har selv jeg svært ved at forstå? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Det var jo heller ingen som sagde at du skulle kunne tyde det - bare dem i opgangen kan.... I øvigt bør du læse den her - jeg tvivler på den er sand, men der er en god pointe i den(håber du fanger den)... Nu skal du høre en historie jeg fik fortalt i forbindelse med at jeg havde stave problemer, og derfor ikke troede man kunne få sit eget firma (var ca. 6 år gammel) En af verdens rigeste mænd gik ind i en bank. Da han står ved kassen, kommer der en ung bankfunktionær hen til ham og siger "du har jo alle dine penge stående på en almindelig konto!, skal vi ikke lige sætte os ind på mit kontor, så skal jeg fortælle dig hvordan du kan få dine penge til at blomstre. Den rige mand går med ind på kontoret. Efter de har talt om tingene og aftalt hvordan det skal gøres, beder bankfunktionæren manden om at gennemlæse kontrakten og underskrive denne. Manden svarer: desværre jeg kan hverken læse eller skrive! Bankfunktionæren siger forbavset: Jamen... tænk... hvis du har kunne tjene ALLE de penge UDEN at kunne læse og skrive, så tænkt på hvad du kunne havde blevet til hvis du havde kunne læse og skrive!!!! Manden svarer: nu skal du høre her! Da jeg var en lille dreng i kina (han er kineser), var mit højeste ønske at blive ham der trak i snorene inde i templet (kirketjener), da stillingen en dag da jeg var 14 år gammel blev ledig, henvendte jeg mig til præsten. Præsten spurgte mig om jeg kunne læse og skrive, hvortil jeg svarede nej. Præsten sagde at så kunne jeg ikke få jobbet. På vej hjem kom jeg i tanke om at jeg ikke havde fået noget at spise og besluttede mig for at finde et sted hvor jeg kunne købe noget mad, desværre var klokken blevet mange og alle steder var lukket. Det var der jeg fik ideen til at åbne en døgnkiosk (7/11), den ene døgnkiosk blev hurtigt til et verdenomspændende koncept og idag er jeg en af verdens rigeste mænd fordi jeg ejer alle de butikker. Så jeg kan godt fortælle dig hvad jeg var blevet hvis jeg kunne læse og skrive: KIRKETJENER! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites