skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2008 Info: Svensk undervisning i Skurup starter d. 21 Januar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Kontakter man blot maria.asklund@skurup.se, sådan som du tidligere har skrevet? Konen og jeg er helt sikkert interesseret. Er der ikke flere, som vil med? Vi kan evt. give kørelejlighed fra Oxie... Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Kontakter man blot maria.asklund@skurup.se' date= sådan som du tidligere har skrevet? Jep, det stod der ihvertfald i det brev jeg fik... Tilmelder mig også, men er på ski d. 21.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Duffman 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 er der nogle som ved prisen på kursuset?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 er der nogle som ved prisen på kursuset?? I en tidligere tråd om emnet nævnes det, at det ikke koster noget. Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Bo i Skurup Det koster gratis for Skurups folk, men måske skal man lige checke hvordan det er med folk uden for kommunen. Men mon ikke at det er gratis også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites