bozzen 10 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2008 Som overskriften kan tyde på så er jeg på jagt efter en thaibiks, da jeg har brug for lidt god thaichili og andre krydderier, de rigtige og ikke Ica´s fake. Findes det en sådan butik i malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Som overskriften kan tyde på så er jeg på jagt efter en thaibiks' date=' da jeg har brug for lidt god thaichili og andre krydderier, de rigtige og ikke Ica´s fake. Findes det en sådan butik i malmö?[/quote'] På møllevangtorget findes der en 3-4 stykker:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Som overskriften kan tyde på så er jeg på jagt efter en thaibiks' date=' da jeg har brug for lidt god thaichili og andre krydderier, de rigtige og ikke Ica´s fake. Findes det en sådan butik i malmö?[/quote'] Hey... og, velkommen hjem Som Thomas nævner, så er det omkring Möllan... Men, jeg kender nu kun en enkelt. Den ligger tæt ved Khrua Thai Restaurant.... Ellers ligger der en ok thai-butik på vej mod Värnhemstorget, retning fra Nobeltorget (ligger på modsatte side, imod kørselsretningen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Deet er rigtigt at der ligger flere asiatiske butikker på Möllan, men det er kun den ene (den på Ystadgatan) der er thailandsk. De andre er en kinesisk og en vietnamesisk. De har dog stort set de samme varer, hvis man da ikke er ude efter nationale specialiteter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites