Humle 10 Anmeld indhold Skrevet January 3, 2008 vil ikke have mig som kunde fordi jeg ikke har fast adresse i DK. Havde ellers lige set mig lun på deres 5% opsparingskonto. Fik ingen forklaring på hvorfor man skulle have bopæl i DK, noget som jeg naturligvis undrede mig over nu hvor det ikke er et problem for andre banker. Nå, det må de jo om. Andre der tilbyder en lignende rente ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Prøv at kigge på MyBanker.dk under opsparing. Du vil finde at Alm. Brand bank tilbyder lignende renter. Personligt kan jeg kun anbefale BRF bank, som tilbyder en af de kontoaftaler med færest bindninger og højeste rente. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Jo hos Alm. Brand Bank, men jeg kender ikke betingelserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Jeg er kunde hos Alm. Brand Bank selvom jeg bor i Malmö - så tror ikke det er noget de tager så tungt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Ja, Alm. Brand giver også 5% i rente. De kræver dog at du binder dig for et helt år. Pengende kan hæves før tid mod et gebyr på 1% af renten. Derudover får man kun lov til at sætte penge ind en gang. Må nok sige at Nothern Rock's opsparingkonto er mere fleksible. Dog "tør" jeg ikke at have min opsparing hos dem mere. Havde firma (dansk) opsparing hos dem, da det gik meget ned af bakke for dem, for et halvt års tid siden. Konto'en blev lukket op pengene reddet. Har hos Alm. Brand nu, og føler mig mere sikker der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Dog "tør" jeg ikke at have min opsparing hos dem mere. Der er noget med en garanti som dækker tab op til en vist beløb Jeg har selv SBAB til 4,85%. Uden bindinger og uden nogen som helst gebyrer overhovedet :-) dejlig nemt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 De første 300 TKR er dækket, hvis Northern Rock skulle lukke/krakke. Men som du har fundet ud af kan man kun oprette konto, når man har dansk adresse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Der er noget med en garanti som dækker tab op til en vist beløb Yeps, op til 300.000,-. Men better safe than sorry. Og når det drejer sig om penge, går jeg med livrem og seler. Og jeg stoler ikke på en bank som bliver sat under administration af den engelske stat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Jeg har selv SBAB til 4' date='85%. Uden bindinger og uden nogen som helst gebyrer overhovedet[/quote'] Damn... procenten er god, men man kan desværre ikke overføre direkte til/fra SBAB til/fra udlandet eller betale regninger via bank- eller plusgiro. Desværre, så skal man også have et boliglån på mindst én million svenske kroner hos SBAB for at få den gode rente. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Hos Eik Bank (tidligere Skandiabanken) kan man få 3,75% uden bindinger overhovedet på en almindelig lønkonto. Desværre, så kan man ikke få Dankort med en udlandsk adresse, men man kan godt få VISA-kort. En fastrentekonto giver op til 4,70%. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Prøv at kigge på MyBanker.dk under opsparing. Du vil finde at Alm. Brand bank tilbyder lignende renter. Personligt kan jeg kun anbefale BRF bank' date= som tilbyder en af de kontoaftaler med færest bindninger og højeste rente. Takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Nordea har denne i DK og denne og denne i SE Har selv den i DK, og er fuldt ud tikfreds :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Danske bank 4.25% uden bindinger dog får man ikke renter for den måned man hæver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Danske bank 4.25% uden bindinger dog får man ikke renter for den måned man hæver. Ja, har allerede konto hos DDB, men den aftale udløber til marts. Alm. Brand tilbyder iflg. deres hjemmeside nu 5% -------------------------------------- Få 5,0 % i fast indlånsrente Lige nu kan du få en Fastrentekonto med en fast rente på 5,0 % i Alm. Brand Bank. Betingelserne er lige så enkle, som renten er høj. Du sætter minimum 25.000 kr. ind Vi garanterer dig rentesatsen i 12 måneder Får du brug for pengene inden de 12 måneder, kan du til enhver tid hæve dem mod et gebyr på 1 % af det hævede beløb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2008 Du kan også checke ICA - http://www.ica.se/FrontServlet?s=ikk&state=bankprislista&showMenu=ikk_7_1#rantor Eneste problem er, at du ikke fra starten kan oprette en Plus konto, hvis du ikke har svensk indkomst. Du starter så med et almindeligt bankkort med Master Card tilknyttet og efter et par måneder, hvor du har vist der er penge nok til forbruget, ansøger du om Plus kort. Godt nok kun 3,5% rente, men mange andre fordele, blandt andet 1% bonus på alle køb og den bonus er jo skattefri ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2008 Det blev ændret efter at danske bank fik nye konto typer. Ja, har allerede konto hos DDB, men den aftale udløber til marts. Alm. Brand tilbyder iflg. deres hjemmeside nu 5% -------------------------------------- Få 5,0 % i fast indlånsrente Lige nu kan du få en Fastrentekonto med en fast rente på 5,0 % i Alm. Brand Bank. Betingelserne er lige så enkle, som renten er høj. Du sætter minimum 25.000 kr. ind Vi garanterer dig rentesatsen i 12 måneder Får du brug for pengene inden de 12 måneder, kan du til enhver tid hæve dem mod et gebyr på 1 % af det hævede beløb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Andre der tilbyder en lignende rente ? Hvis du vil binde dine penge til januar 2009, så får du på nuværende tidspunkt ca. 5,6% i renter hvis du køber 2% Nykredit (INK) 90D St lån 2009 obligationer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 5,0% i rente er lige med at smide penge ud ad vindue.... F.eks. Maden er blevet dyrere 7% i DK på et år. Køb B&O aktier i dag! De er billige... Hvis du ikke tør at købe B&O så køb Danske Bank...også billige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Køb B&O aktier i dag! De er billige... Hvis du ikke tør at købe B&O så køb Danske Bank...også billige ALLE aktier er billige i øjeblikket. Spørgsmålet er bare om de ikke bliver endnu billigere i den nærmeste fremtid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 5,0% i rente er lige med at smide penge ud ad vindue.... F.eks. Maden er blevet dyrere 7% i DK på et år. Køb B&O aktier i dag! De er billige... Hvis du ikke tør at købe B&O så køb Danske Bank...også billige Haha...springer du nu ud som den store aktieguru ? B&O falder med 28% idag. Håber ikke du har tabt hele børneopsparingen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Haha...springer du nu ud som den store aktieguru ? B&O falder med 28% idag. Håber ikke du har tabt hele børneopsparingen Jeg har ikke nogle B&O aktier....men de skal købes i dag, da de er meget billige lige nu. De kommer sikkert op i morgen eller i de næste par dage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 damn det var noget af en nedtur. Godt mine stadig er bundet til 1/1 2009 ellers havde ærgelsen været stor nu, hvis de var frigivet 1/1 2008 og jeg ikke havde solgt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites