benjaminsmor 10 Anmeld indhold Skrevet January 2, 2008 Jeg ved godt i hader spørgsmål som dette meeeeen jeg må spørge alligevel :):) Hvis vi køber en bil til omkring 150.000 sek på afbetaling ved i hvor meget CA vi skal gi om måneden?? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvis du evt skrev hvad I lægger i indskud af de 150K, samt den rentesats I får på lånet, og over hvor mange år lånet løber, så kan de fleste af os herinde hjælpe til med regnestykket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvis du evt skrev hvad I lægger i indskud af de 150K, samt den rentesats I får på lånet, og over hvor mange år lånet løber, så kan de fleste af os herinde hjælpe til med regnestykket. "Figure out" hvad I vil anvende pr måned på projektet samt rentefoden - så vil folk herinde helt sikkert supportere med udregningen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Jeg ved godt i hader spørgsmål som dette meeeeen jeg må spørge alligevel :):) Hvis vi køber en bil til omkring 150.000 sek på afbetaling ved i hvor meget CA vi skal gi om måneden?? På forhånd tak. Hvis du går ind på www.bytbil.com og finder din drömmebil, så ud for billedet til höjre der står Finansiering klik på den og du får den info du skal bruge :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvis du går ind på www.bytbil.com og finder din drömmebil' date= så ud for billedet til höjre der står Finansiering klik på den og du får den info du skal bruge :) Tak det prøver jeg også lige, ellers vender jeg tilbage igen. Og tak til jer andre også selfølgelig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 hej igen nu var jeg inde og tjekke på den sidde og der fandt jeg også det jeg havde brug for men jeg undrer mig bare lidt over at renten falder jo højere beløbet er... jeg er ik lige så god til det med renter, men jeg troede en rentesats var fast når det kom til hvor meget man låner. Og tror I så at vi kan låne til begge biler i et lån?? så er det jo billigere for os... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 man får rabat på rente hvis man låner over et vist beløb, det er også med til at man måske overvejer at låne de 10-20 K mere.... når man køber privat, kan man de fleste steder kun låne "forbrugslån" og ikke bilkøb, jeg kan ved denne model ikke se at i skulle have 2 lån, men 1 samlet Når man køber hos forhandler, kan man få "billån", her vil jeg tro, uden at vide det, at i skal have 1 pr. bil da man jo tager pant i bilen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 hej igen nu var jeg inde og tjekke på den sidde og der fandt jeg også det jeg havde brug for men jeg undrer mig bare lidt over at renten falder jo højere beløbet er... jeg er ik lige så god til det med renter, men jeg troede en rentesats var fast når det kom til hvor meget man låner. Og tror I så at vi kan låne til begge biler i et lån?? så er det jo billigere for os... Har du overvejet og ringe til din bank ? Vi kan jo svare i øst & vest uden at vide hvad jeres bank vil sige.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Har du overvejet og ringe til din bank ? Vi kan jo svare i øst & vest uden at vide hvad jeres bank vil sige.. Nej jeg havde ikke tænkt mig at låne dem i banken, men prøver lige at høre dem ad alligevel.. Men jeg tror jeg har fundet ud af det jeg skulle :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Nej jeg havde ikke tænkt mig at låne dem i banken' date=' men prøver lige at høre dem ad alligevel.. Men jeg tror jeg har fundet ud af det jeg skulle :)[/quote'] Nordea gav os en bedre rente end forhandlerens financiering og ingen månedlig adviseringsavgift på indbetalingerne. Vi har dog så også bolån samme sted, det hjælper nok lidt til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites