MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet January 2, 2008 Jeg må nok erkende at jeg er komplet idiot til at genopfylde mit togkort.... Hvordan fa'en gør man ? Jeg har gjort således: 1. kører kreditkortet igennem. 2. indsætter togkortet 3. trykker på "biljett" Så står der i displayet: "Ingen pris" Hvis jeg ændre datoen, så bliver købet afbrudt... Nogle der har fundet de vise sten ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvis det er et månedskort kan det kun lades i Skånetrafikkens 'butik'. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvis det er et månedskort kan det kun lades i Skånetrafikkens 'butik'. Nixen bixen.... Ihvertfald ikke hvis man læser instruktionerne på automaten. Men, det skulle ikke undre mig om du har ret... Hvor er det da et latterligt system. Jeg bor i Vellinge kommune og skal ind på centralen for at købe nyt kort.... Ikke specielt fleksibelt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Sune har ret, desværre. Øresundskortet kan ikke fyldes op i automaterne. Spurgte engang en ekspedient om årsagen, men fik selvfølgelig bare en "det bli'r mahogni med tiden"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Nixen bixen.... Ihvertfald ikke hvis man læser instruktionerne på automaten. Nixen bixen.... ? Ok, hvordan gik det da du prøvede? Men' date=' det skulle ikke undre mig om du har ret... Hvor er det da et latterligt system. Jeg bor i Vellinge kommune og skal ind på centralen for at købe nyt kort.... Ikke specielt fleksibelt[/quote'] Helt enig, jeg pendler til Sv.Torp og var derfor også irriteret. Men nu pendler jeg på et dansk kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Sune har ret, desværre. Øresundskortet kan ikke fyldes op i automaterne. Spurgte engang en ekspedient om årsagen, men fik selvfølgelig bare en "det bli'r mahogni med tiden"... Jeg fik svaret "Sådan er det bare!". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 ....jeg fik forklaringen, at du i automaterne kun kan "betale" op til SEK 999,- så der er ingen vej udenom butikkerne :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2008 Men' date=' det skulle ikke undre mig om du har ret... Hvor er det da et latterligt system. Jeg bor i Vellinge kommune og skal ind på centralen for at købe nyt kort.... Ikke specielt fleksibelt[/quote']Prøv at søg efter skanetrafikens butikker på deres hjemmeside. Her i Skurup kan vi købe kort og alting i den lokale videobiks fx. (ellers ligger Södervärn også tættere på Vellinge end Centralen;)) PS. Jeg forstår på inlæggene at du har månedskort og det er derfor det ikke fungerer, men hvis du en dag har rabattkort og det skal laddes, skal du også trykke et givent beløb inden du trykker biljett... (Bare til orientering udfra dit første indlæg):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Her i Kävlinge er det hos taxa ved stationen at man laddar sit månedskort så der er sikkert også et sted i vellinge. / Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Liste over försäljningsställen kan findes her: http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=6799&epslanguage=SV Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Jeps.. og, ingen i Vellinge Nå men, jeg spurgte om det var muligt på Svågertorp, og højst overraskende svarede hun "Nej"... eller, det var måske alligevel ikke så overraskende... Men, hun sagde så til gengæld at der i løbet af foråret ville blive muligt at købe på Svågertorp... Det er jo rart... til foråret begynder jeg så at pendle på mc igen, gad vide om broen så har fået deres nye system ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 SKal til at benytte mig af de herlige offentlige transportmidler fra næste uge og har ikke kunnet finde svar på følgende: Er det muligt at købe MERE end standard 30 dage på et pendler-kort fra Skånetrafiken? Hvis ikke... Er det muligt at returnere kortet og få tilbagebetalt de resterende dage man ikke har brugt? Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 SKal til at benytte mig af de herlige offentlige transportmidler fra næste uge og har ikke kunnet finde svar på følgende: Er det muligt at købe MERE end standard 30 dage på et pendler-kort fra Skånetrafiken? Hvis ikke... Er det muligt at returnere kortet og få tilbagebetalt de resterende dage man ikke har brugt? Pede Ja og ja ... Altså, begge dele er muligt, dog skal du lige være opmærksom på at du får en bagatel af den betalte pris for dit kort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Super. Tak for svaret, MC. Passer perfekt så med at købe et kort her i weekenden der "løber" indtil 1. marts. Der går jeg tilbage til bilen indtil kæresten nedkommer omkring den 10. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2008 Super. Tak for svaret, MC. Passer perfekt så med at købe et kort her i weekenden der "løber" indtil 1. marts. Der går jeg tilbage til bilen indtil kæresten nedkommer omkring den 10. Jeg ved at det kan lade sig gøre, ligegyldigt om du køber i SE eller DK, men for en sikkerheds skyld ville jeg købe det i DK. Det er trods alt lettere at forklare en DSB mand/kvinde hvad man vil... Skånetrafiken udsteder per automatik 30 dage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 jeg mødte en mand da jeg stod og prøvede at fylde på mit månedskort, som sagde at chaufførene i busserne kan gøre det hvis man har kontanter til det.. Men jeg synes det er p**** uflexibelt at man ikke kan gøre det i automaterne på svågertorp!! For det tætteste sted for mig er også centralen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Men jeg synes det er p**** uflexibelt at man ikke kan gøre det i automaterne på svågertorp!! For det tætteste sted for mig er også centralen.. Husk, at der også findes: Kundcenter Värnhemstorget Öppettider Måndag-Fredag: 6:30-18:00 Lördag: 9:00-13:30 Söndag: Stängt Det er en del nemmere, hvis man er i bil. Og kortere, hvis man kommer fra Söderkulla. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 ja, jeg har tittet på den liste.. men jeg har ikke bil.. og jeg ejer desværre ikke en tlf med navigation (ja jeg er en spade til at finde rundt!) Det må da være enklere at tage ind til centralen når man er på cykel (altså tage til svågertorp og toget derfra) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 ja, jeg har tittet på den liste.. men jeg har ikke bil.. og jeg ejer desværre ikke en tlf med navigation (ja jeg er en spade til at finde rundt!) Det må da være enklere at tage ind til centralen når man er på cykel (altså tage til svågertorp og toget derfra) Fra Söderkulla kan du tage 2'eren direkte ind til Värnhem, mener jeg ... Ellers er vejen dertil ikke synderlig avanceret ... Vi snakker om at dreje 2 gange, når man er ude på Munkhättegatan :) Tog tidligere også toget videre indtil Centralen, og fyldte op, og så toget tilbage igen ud til bilen ... Men det passede næsten hver gang med, at jeg kunne få lov at stå og glane 15 minutter på Centralen, inden toget kørte tilbage igen... Derfor syntes jeg Värnhem er nemmere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 i know the feeling! Normalt gør jeg det bare inden jeg skal på arbejde, men igår (søndag) skulle jeg møde kl.8 og skulle stå op kl.6 er sq hårdt nok, synes jeg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 i know the feeling! Normalt gør jeg det bare inden jeg skal på arbejde, men igår (søndag) skulle jeg møde kl.8 og skulle stå op kl.6 er sq hårdt nok, synes jeg! Var også inde for at fylde mit kort op i går, blot for at finde ud af, at de har lukket om søndagen. Men så er det da belejligt at man kan købe en retur-billet på Svågertorp, og få den fratrukket, når man fylder kortet op. (Eller det vil det så vise sig i dag, om man kan ... det kan man i hvertfald med busbilletten). Og for god ordens skyld, var det ikke Värnhem jeg mente tidligere, men Södervärn. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Södervärn er også rimelig nemt. Bus 7 kører lige til døren fra Svågertorp Lidt info: http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=3654&epslanguage=SV Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 fuck..jeg havde ikke lige opdaget hvor tæt det er på!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites