Jump to content
-TCOB-

Godt nyt år til alle !!

Recommended Posts

Det kunne man sikkert godt samle folk til - så længe det ikke bliver et eller andet for superpro bilister. Orker ikke at føler mig som en amatør bare fordi jeg ikke lige rammer den perfekte linie gennem et sving hehe eller kan tage et sving sidelæns - med vilje hver gang *G* Ellers er bowling jo altid en god underholdningsfaktor for alle folk i alle aldre :-) tror ikke det med go-kar tiltaler så mange i den kvindelige ende af skalaen - og dem er der vist også nogen af, i hvert fald nogle med mænd på papir *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det lyder da som en god ide, både bowling og go-kart :) og godt nytår, jeg flytter på søndag! :)
Velkommen tilbage:rolleye: Jeg tror en aften med bowling kunne være en rigtig god start, MEN hvem er med, tror nok vi 3 er men er der ikke flere her inde???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
de fleste bor jo i grimme malmø :P
uhh tøt du godt at skrive det, måske der var nogle der komme rher op og fester os ud af byen :rolleye: Ej rigitg nok, men jeg ved sku der er nogle, så der er bare a komme ud af skabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
uhh tøt du godt at skrive det, måske der var nogle der komme rher op og fester os ud af byen :rolleye: Ej rigitg nok, men jeg ved sku der er nogle, så der er bare a komme ud af skabet.
jeg er modig :) men ja, der må jo være nogen helsingborgere derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites