-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet January 1, 2008 Hej alle sammen En lille hilsen til alle jer i helsingborg, og jeg håber på at vi i 2008 kan få set lidt mere til hinanden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2008 Godt nytår til dig også :-) Ja vi må lave et Helsingborg træf af en art - tage ud og spise en hyggelig middag, og lære hinanden at kende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2008 helt enig basse. Ved at der er en go kart bane hvor der en gang i mdr er en form for le mans(3 timer) det kunne være sjovt at samle nogle stykker til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Det kunne man sikkert godt samle folk til - så længe det ikke bliver et eller andet for superpro bilister. Orker ikke at føler mig som en amatør bare fordi jeg ikke lige rammer den perfekte linie gennem et sving hehe eller kan tage et sving sidelæns - med vilje hver gang *G* Ellers er bowling jo altid en god underholdningsfaktor for alle folk i alle aldre :-) tror ikke det med go-kar tiltaler så mange i den kvindelige ende af skalaen - og dem er der vist også nogen af, i hvert fald nogle med mænd på papir *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 det lyder da som en god ide, både bowling og go-kart :) og godt nytår, jeg flytter på søndag! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Jamen dog scion - blir en stor dag jo :-) Og velkommen til :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 det lyder da som en god ide, både bowling og go-kart :) og godt nytår, jeg flytter på søndag! :) Velkommen tilbage:rolleye: Jeg tror en aften med bowling kunne være en rigtig god start, MEN hvem er med, tror nok vi 3 er men er der ikke flere her inde??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Velkommen tilbage:rolleye: Jeg tror en aften med bowling kunne være en rigtig god start, MEN hvem er med, tror nok vi 3 er men er der ikke flere her inde??? de fleste bor jo i grimme malmø :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 de fleste bor jo i grimme malmø :P uhh tøt du godt at skrive det, måske der var nogle der komme rher op og fester os ud af byen Ej rigitg nok, men jeg ved sku der er nogle, så der er bare a komme ud af skabet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 uhh tøt du godt at skrive det, måske der var nogle der komme rher op og fester os ud af byen Ej rigitg nok, men jeg ved sku der er nogle, så der er bare a komme ud af skabet. jeg er modig :) men ja, der må jo være nogen helsingborgere derude :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites