Smølfine 10 Anmeld indhold Skrevet December 30, 2007 Kære Trelleborgere. :) Er der nogen af jer der har erfaring med og kan anbefale et godt pizzaria i Trelleborg? Gerne tæt på Snarringe/Skegrie? Nu sidder vi nemlig her en søndag aften og har enormt lyst til pizza og det fungerer bare ikke med at køre helt til Malmö for at hente pizza hos St. Louis. (vores tidligere favorit pizzaria) På forhånd tak. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Hmm hvor sjovt...Er selv tilflytter til Skegrie og i Malmö var mit favoritsted også St. Louis. Boede lige ved siden af :D Vi har kun prøvet pizza i Trelleborg 1 gang og kan desværre ikke guide dig derhen. Kun finde det hvis jeg selv kører :D Men det var nu ganske udemærket. Så der er vist ikke andet for end at kaste jer ud i det også melde tilbage så vi kan få gavn af erfaringen også :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BigToe 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Kør forbi McDonalds, drej til venstre ved næste kryds. Fortsæt ligeud forbi svømmehallen, Statoil, lige efter kommer en lille (meget lille)rundkørsel, drej til venstre/3 afkørsel ad Ripagatan, til højre er et ganske godt pizzaria. Ikke super men ok. Ellers kør af "bagvejen" fra Skegrie til Trelleborg. Ved Woody/Jydsk/Shell ligger et lille sted som også laver pizza samt nogle afsindigt gode Kebab ruller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Er det den Grill ting der ligger ved Entré? Har godt set den men aldrig turde vove mig derind :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Der ligger et lige ved Kapell Plan, som vi da har prøvet, og det var ganske udemærket :) Men nu har i nok spist, men så til næste gang;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 ... Det skal være fra Casa Blanca på torvet ved siden af grillen!!! http://www.casa-blanca.se evt. Viking på den anden side af vejen. VH Michael der lige spist en Al Capone fra Casa Blanca:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2007 Ja, desværre er jeg ked af at sige det, men de pizzaer vi har prøvet her i Trelleborg er desværre ikke de bedste i verdenen. Det er som om de ikke kan finde ud af at lave en lækker bund. Suk! De er sådan lidt slatne... Og så lægger de syltede peber og artiskokker på (og jeg jeg ved godt at man kan bede om at undvære dem, men når man spiser vegetarisk er der ikke meget mere at få på - øjensynligt)... Men lige præcis pizza er også svært at matche vores smagsløg, da vi blev vant til nogle af Københavns lækreste pizzaer da vi boede dér. Jeg har dog kun prøvet pizzaerne på torvet og nær ved hvor vi bor og det er lidt så som så. Så jeg hører da gerne om interessante steder. Vi bager derfor vores selv - så bliver bunden meget bedre... :) Smil og godt nytår, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2007 Vi bager derfor vores selv - så bliver bunden meget bedre... :) Smil og godt nytår, Winnie Så hvor lang tid i forvejen skal vi ringe inden i er klar? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites