Jump to content
Smølfine

Pizza i Trelleborg?

Recommended Posts

Kære Trelleborgere. :) Er der nogen af jer der har erfaring med og kan anbefale et godt pizzaria i Trelleborg? Gerne tæt på Snarringe/Skegrie? Nu sidder vi nemlig her en søndag aften og har enormt lyst til pizza og det fungerer bare ikke med at køre helt til Malmö for at hente pizza hos St. Louis. :scared: (vores tidligere favorit pizzaria) På forhånd tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm hvor sjovt...Er selv tilflytter til Skegrie og i Malmö var mit favoritsted også St. Louis. Boede lige ved siden af :D Vi har kun prøvet pizza i Trelleborg 1 gang og kan desværre ikke guide dig derhen. Kun finde det hvis jeg selv kører :D Men det var nu ganske udemærket. Så der er vist ikke andet for end at kaste jer ud i det også melde tilbage så vi kan få gavn af erfaringen også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kør forbi McDonalds, drej til venstre ved næste kryds. Fortsæt ligeud forbi svømmehallen, Statoil, lige efter kommer en lille (meget lille)rundkørsel, drej til venstre/3 afkørsel ad Ripagatan, til højre er et ganske godt pizzaria. Ikke super men ok. Ellers kør af "bagvejen" fra Skegrie til Trelleborg. Ved Woody/Jydsk/Shell ligger et lille sted som også laver pizza samt nogle afsindigt gode Kebab ruller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, desværre er jeg ked af at sige det, men de pizzaer vi har prøvet her i Trelleborg er desværre ikke de bedste i verdenen. Det er som om de ikke kan finde ud af at lave en lækker bund. Suk! De er sådan lidt slatne... Og så lægger de syltede peber og artiskokker på :sick: (og jeg jeg ved godt at man kan bede om at undvære dem, men når man spiser vegetarisk er der ikke meget mere at få på - øjensynligt)... Men lige præcis pizza er også svært at matche vores smagsløg, da vi blev vant til nogle af Københavns lækreste pizzaer da vi boede dér. Jeg har dog kun prøvet pizzaerne på torvet og nær ved hvor vi bor og det er lidt så som så. Så jeg hører da gerne om interessante steder. Vi bager derfor vores selv - så bliver bunden meget bedre... :) Smil og godt nytår, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites