AOG 10 Anmeld indhold Skrevet December 30, 2007 Hej, Jeg bor i Skomakarebyn i Annestad, og tidligt i morges slap min kat ud og er ikke kommet hjem siden. Hun er ikke udekat og hun er i løbetid lige nu, så hun er meget imødekommende og kærlig. Hvis nogen har hende eller bare har set hende, må de meget gerne ringe på +45 31 33 91 33. Hun er creme/hvid og ikke særlig stor, og så hedder hun Nala. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Som tidligere foreslået andre: Når det nu er mørkt - det er det jo nu - og når der er faldet ro over området her senere i aften, så gå en tur, KALD og LYT - det hænder ofte at katten sidder et sted og ikke tør gå derfra. Jeg håber meget for dig, at du finder din kat i aften. Det er rigtig synd for den, at den skal være ude i morgen aften, og hvis den ikke allerede er forvirret, så bliver det den nok... Lad endelig høre, hvordan udfaldet bliver... Held og lykke... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AOG 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Så vendte Nala hjem igen efter 17 timer på farten, og hun er heldigvis uskadt. Nu bliver det jo spændende og se, om vi venter killinger Jeg er ihvertfald ovenud lykkelig nu og glæder mig endelig til imorgen aften. Rigtig god bag(h)jul og godt nytår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Godt at høre. Vores hund (på størrelse med en kat) var også ved at smutte på nytårsdagen, da den hørte et par brag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites