Mia Ahlberg 10 Anmeld indhold Skrevet December 27, 2007 Hej! Jag heter Mia, är 40 år och fyrabarnsmamma och hemmafru. På dagarna passar jag tre underbara barn, och vi har plats för ett barn till. Så behöver ni barnvakt till ert barn, tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, är ute mycket, här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag passar även barn kvällar och helger. Jag har goda referenser, och vill man se ett utdrag ur polisregistret, går det bra. Innan jag blev hemmafru, jobbade jag på dagis ca 15 år, jag har även passat barn åt många familjer i ca 11 år. Jag bor på segevång. Mvh Mia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Hej! Jag heter Mia, är 40 år och fyrabarnsmamma och hemmafru. På dagarna passar jag tre underbara barn, och vi har plats för ett barn till. Så behöver ni barnvakt till ert barn, tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, är ute mycket, här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag passar även barn kvällar och helger. Jag har goda referenser, och vill man se ett utdrag ur polisregistret, går det bra. Innan jag blev hemmafru, jobbade jag på dagis ca 15 år, jag har även passat barn åt många familjer i ca 11 år. Jag bor på segevång. Mvh Mia. Vi kan da lige give vores bedste og varmeste anbefalinger med til Mia og hendes famillie. Vores Mathias var rigtig glad for at blive passet hos dem inden han skulle starte i daggis. Hilsen Kathrine og Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Idahar 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hej! Jag heter Mia, är 40 år och fyrabarnsmamma och hemmafru. På dagarna passar jag tre underbara barn, och vi har plats för ett barn till. Så behöver ni barnvakt till ert barn, tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, är ute mycket, här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag passar även barn kvällar och helger. Jag har goda referenser, och vill man se ett utdrag ur polisregistret, går det bra. Innan jag blev hemmafru, jobbade jag på dagis ca 15 år, jag har även passat barn åt många familjer i ca 11 år. Jag bor på segevång. Mvh Mia. Hei! Vi er veldig intr i en dagmamma til vår sønn på 1 1/2 år, fram til han får barnehageplass i Lund. Hvor bor du og hvor mye tar du i betalt i måneden? Mvh Ida Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites