Jump to content
macpack

Fyrværkeri.. hvor henne.?

Recommended Posts

vil da lige følge op. batterier i SE er RIGTIG gode, raketter ligeså, men koster kassen (de fede selvf) ang kanonslag. jeg hente hvad der var at hente i tyskland, og må indrømme at selv de største sq er noget fesne, så selv i tyskland er det blevet kedeligt. så der er sq kun ulovligt tilbage...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en bomberørsmand... eller til de mindre 100-skuds fontæner. Jeg ser dem bare ikke i DK mere. Jeg var hos Harald, Silvan, jem&fix & Thansen idag, men alle kører med ukorrante skod produkter og til skod dyre priser. Sidste år fandt jeg et større fyrværkerisalg her i SE , lidt oppe ad motorvejen, omkring afk. 15-16 stykker, men det var også dyrt, og meget småt. Har nogle folk nogle foretrukne steder de handler krudt herovre? Jeg kunne som en, godt tænke mig at finde en reel fyrværkeri fabrik herovre i SE, a la den man finder i ølstykke - Tinghøjgaard - http://www.festfyrvaerkeri.dk/ Så hermed opfordrer jeg folk til at indsende deres favoritter, en adresse og evt. link. /Party

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites