macpack 10 Anmeld indhold Skrevet December 22, 2007 Hejsa alle sammen, Er der ikke noget med at i Sverige er alm. små smella krudt lovligt som strygere, kanonslag osv.? Og er der evt. nogle der ved hvor man kan købe det henne.? Eller er det blevet ulovligt.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Der er vist en del år siden det blev "dømt ude". Kan ikke købes lovligt i Sverige længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Ahh okey, syndt.. :o( Tak for svaret.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2007 Men alligevel måske nogen som kunne anbefale et godt sted og købe fyrværkeri, raketter, batterier OSV.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2007 Masser af steder Fyrfärkeri butikkerne åbner d 26 Dec. Så det er bare at holde udkig efter de store gule skilte der kommer frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2007 Køb det hos overskudsbolaget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Ved i så om svenskerne har nogen bestemt grænse for hvor meget krudt de har i raketterne i år.? I dk er grænsen vist lavet om til 75g nu, skulle jeg mene.. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2008 vil da lige følge op. batterier i SE er RIGTIG gode, raketter ligeså, men koster kassen (de fede selvf) ang kanonslag. jeg hente hvad der var at hente i tyskland, og må indrømme at selv de største sq er noget fesne, så selv i tyskland er det blevet kedeligt. så der er sq kun ulovligt tilbage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Jeg er en bomberørsmand... eller til de mindre 100-skuds fontæner. Jeg ser dem bare ikke i DK mere. Jeg var hos Harald, Silvan, jem&fix & Thansen idag, men alle kører med ukorrante skod produkter og til skod dyre priser. Sidste år fandt jeg et større fyrværkerisalg her i SE , lidt oppe ad motorvejen, omkring afk. 15-16 stykker, men det var også dyrt, og meget småt. Har nogle folk nogle foretrukne steder de handler krudt herovre? Jeg kunne som en, godt tænke mig at finde en reel fyrværkeri fabrik herovre i SE, a la den man finder i ølstykke - Tinghøjgaard - http://www.festfyrvaerkeri.dk/ Så hermed opfordrer jeg folk til at indsende deres favoritter, en adresse og evt. link. /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites