Jump to content
MissCath

Glædelig jul!

Recommended Posts

Til trods for at visse personer herinde ikke kan lide at ønske glædelig jul INDEN den 24. december, så synes jeg alligevel at det er ok at starte nu! Jeg håber, at I alle får en rigtig dejlig jul med al den dejlige mad I måtte ønske jer og alle de gaver, I formentlig har ønsket jer. Jeg håber, I får en dejlig aften i selskab med en masse dejlige mennesker og at juleaften bliver lige præcis, hvad I har håbet på. Glædelig jul... Knus fra Cathen [ATTACH]1775[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som den julefornægter jeg nu engang er har jeg nu ikke noget imod at ønske god jul. Min jul starter dog først på mandag kl 16 når jeg har fri fra arbejde og slutter igen når pakkerne er pakket op. God jul til store og små....også til dig palle...selvom jeg jo bare er en skide lastbil chauffør :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glædelig jul alle sammen. En hygge dag. Har lige har støvsuget hele hytten, og der skal lige pakkes det sidste ind, inden huset bliver fyldt med familen :) For mig starter julen omkring 25.November og slutter 2.Juledag. Det er bare så hyyyyggeligt alt sammen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
God jul til store og små....også til dig palle...selvom jeg jo bare er en skide lastbil chauffør :D
Altså ... detder er jo DIN fortolkning... For at være HELT korrekt så spurgte jeg: "Du kører lastbil, ikk' ?" :laugh: Men, glædelig jul til jer.. Også dig, Brian.... selvom du bankede mig i pool... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Også en glædelig jul til alle ønskes der fra Grønland' date=' hvor vi sædvanen tro, har en hvid jul[/quote'] Ja jeg fik også en øjenvidne beretning igår om at julemanden netop var fløjet over basen med retning mod Sverige. Så alt er som det skal være. God jul til jer deroppe også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites