MissCath 10 Anmeld indhold Skrevet December 22, 2007 Til trods for at visse personer herinde ikke kan lide at ønske glædelig jul INDEN den 24. december, så synes jeg alligevel at det er ok at starte nu! Jeg håber, at I alle får en rigtig dejlig jul med al den dejlige mad I måtte ønske jer og alle de gaver, I formentlig har ønsket jer. Jeg håber, I får en dejlig aften i selskab med en masse dejlige mennesker og at juleaften bliver lige præcis, hvad I har håbet på. Glædelig jul... Knus fra Cathen [ATTACH]1775[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Som den julefornægter jeg nu engang er har jeg nu ikke noget imod at ønske god jul. Min jul starter dog først på mandag kl 16 når jeg har fri fra arbejde og slutter igen når pakkerne er pakket op. God jul til store og små....også til dig palle...selvom jeg jo bare er en skide lastbil chauffør :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Herfra Helsingborg skal der også lyde et God Jul & Godt Nytår :) /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Også glædelig jul til alle herfra os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ringkow 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Glædelig jul Glædelig jul og et godt nytår. fra Helsingborg, den fede by. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 Ja men så glædelig jul allesammen! Og lige lidt sne her når nu vejret ikke er helt i julehumør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2007 God jul og godt nytår til alle de skønne mennesker her på debatten! Lad togerne kører til tiden og priserne til broen synke ned i det nye år! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2007 Glædelig Jul Samt Et Godt Nytår Hermed ønskes en glædelig jul , samt et godt nytår til alle herinde på Øresundsdebatten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Glædelig jul alle sammen. En hygge dag. Har lige har støvsuget hele hytten, og der skal lige pakkes det sidste ind, inden huset bliver fyldt med familen :) For mig starter julen omkring 25.November og slutter 2.Juledag. Det er bare så hyyyyggeligt alt sammen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Også en GLÆDELIG jul til jer alle fra Bunkeflostrand. Vi ønsker alle et super godt nyt år 2008 her i det Skånske!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 God jul til store og små....også til dig palle...selvom jeg jo bare er en skide lastbil chauffør :D Altså ... detder er jo DIN fortolkning... For at være HELT korrekt så spurgte jeg: "Du kører lastbil, ikk' ?" Men, glædelig jul til jer.. Også dig, Brian.... selvom du bankede mig i pool... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Ja, glædelig jul til alle i det Skånske - For første gang i mit liv skal jeg faktisk "rejse" juleaften - mere end 10 min kørsel i bil altså hehe - skal nok blive hyggeligt. Godt nytår til alle også :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Glædelig jul til alle også her fra Oxie (som pt. er liidt for tåget til at skabe den helt rigtige julestemning - i hvert fald udenfor). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Også en glædelig jul til alle ønskes der fra Grønland, hvor vi sædvanen tro, har en hvid jul Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Herfra kommer der en Glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår til jer alle. Ser frem til flere timer i forummet i det nye år. hilsen Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Glædelig jul til alle, herfra Annelund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2007 Ja GOD JUL og GODT NYTÅR alle sammen. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2007 Også en glædelig jul til alle ønskes der fra Grønland' date=' hvor vi sædvanen tro, har en hvid jul[/quote'] Ja jeg fik også en øjenvidne beretning igår om at julemanden netop var fløjet over basen med retning mod Sverige. Så alt er som det skal være. God jul til jer deroppe også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2007 Jeg fik to mandler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2007 Jeg fik to mandler... Snyd!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigmike 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2007 Det er man da født med........:th2: Jeg fik to mandler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites