koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet December 21, 2007 Jeg mangler en maler, til et lille "bi job". Skal have malet et mobil cover i en metalik rød af en prof. Nogle som kan hjælpe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 kender nok en min fatter bygger modelfly og har flere gange vundet dm i modelbyg samtidig maler han disse biler for ham som sælger dem. http://www.schmidt-teknik-hobby.dk/prisoversigt-biler-1.html han har dermed en del erfaring med at male smådele. men har du selv farven og hv vil du give så kan jeg jo høre ham Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Jeg har ikke selv malingen, og jeg vil give det som det koster (altså inden for rimeligheden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 ok jeg sender ham lige en forspøgelse og vender tilbage hvis han vil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2008 Super :-) ville være kanont Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 det vil han detsværre ikke for tiden han har nok at se til med renovering af huset. sorry for spildtid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Helt i orden, tak fordi at du prøvede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites