Jump to content
Guest PeterK

Vi skal have lagt 60-70m2 fliser

Recommended Posts

Guest PeterK

1: Er det en dårlig idé at få lagt fliser om vinteren (når det ikke er frost)? 2: Nogle som kender et firma man kan STOLE PÅ? Dem vores naboer fra benyttet har simpelthen være så lang tid om det og fattede ikke en skid rent ud sagt! 3: Vi skal muligvis også have lavet 50 meter stakit!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Prøv Träd, Gräs och Stenar AB Tel. 040 - 46 85 87 Klagshamnsv. 132 21851 KLAGSHAMN Vägbeskrivning Vi er meget tilfredse med det arbejde, de har lavet for os :th2: Kan ikke anbefale Attexo.
Det var lige præcis Attexo vores naboer brugte og dem skal vi IKKE bruge!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Vi har lige fået et tilbud på 55000,00+moms for 80m2 inkl. fliser, arbejdslön, geotextil, bärlager og stenmjöl. Umiddelbart lyder det dyrt, dog skal der lægges 2 "planteringshål" i midten af fliserne og der skal være en del buer og bølger!! Er det dyrt??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan findes billigere, Når vi har fået lavet noget på arbejdet(golfbane) ligger prisen omkring 400-500kr kvm inkl materialer og arbejdsløn, men det beror selvfølgelig også hvor besværligt arbejdet der skal udføres er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Attexo...ARGHHH!! Aldrig i livet....... Vores genbo fik også bygget carport, hvor der var 1 års "leveringstid" og da de startede tog det 4 mdr. og de var ofte 4-5 mand i gang.........Har aldrig oplevet så ineffektive folk før!! Jeg tror også vi ender med at tage tilbuddet!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Attexo...ARGHHH!! Aldrig i livet....... Vores genbo fik også bygget carport, hvor der var 1 års "leveringstid" og da de startede tog det 4 mdr. og de var ofte 4-5 mand i gang.........Har aldrig oplevet så ineffektive folk før!! Jeg tror også vi ender med at tage tilbuddet!!
Du kan da altid checke med Torkil - ham fra Klagshamn - er han i samme prisleje er det nok ikke helt galt. Som sagt lavede de et kanon arbejde her. Hurtigt og effektivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Det nævnte tilbud er fra ham. Han kom ud samme dag jeg ringede og tilbuddet havde jeg dagen efter.....virkede seriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites