Jump to content
Sisse

Oversættelse Hjælp

Recommended Posts

Vi skal have en citroen c3 jeg har fået en mail med det udstyr der er i den, men nogle af tingene ved jeg ikke hvad betyder. er der en som vil hjælpr sidoairbags - armstöd fram - elektriske fönsterhisser fram - färddator - tygklädsel - luftkonditionering AC manuel ( ECC för HDI 100 HK ) - MP3-kompatibel, med reglage vid ratten farthållare og hastighetsbegrænsare - Dimljus - Packlook - Hjælp :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det er vist en af de lettere :D sidoairbags - sideairbags armstöd fram - Armlæn, frem (imellen de forreste sæder) elektriske fönsterhisser fram - Eldrevne vinduer forreste sideruder färddator - Kørecomputer tygklädsel - Stofbeklædning luftkonditionering AC manuel ( ECC för HDI 100 HK ) - Aircondition MP3-kompatibel, med reglage vid ratten farthållare og hastighetsbegrænsare - MP3 kompatibel i forbindelse med rattet/kørecomputeren Dimljus - Tågelys Packlook - ?? Lås på handskerummet ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad betyder så ESP Antisladd- og ASR Antispinnsystem ???
Ja, det er en længere historie som jeg ikke tør forklare mig ud af... Men, brug google til at finde ud af hvad det står for Antislad = udskridningskontrol, Antispinnsysstem = antihjulspin... Men, du kan finde længere og bedre forklaringer hvis du selv googler det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
ESP og ASR...
ESP er et must nu om stunder: www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw99720.asp ESP kendes også under andre forkortelser, f.eks. ESC, men betydningen er den samme. ESP er et system, der ved hjælp af bremserne kan holde bilen på den kurs, som føreren tilstræber, eller som kan forhindre, at køretøjet vælter. Den første funktion har størst betydning i situationer, hvor bilen uden ESP ville komme ”i slinger” på grund af pludselige ratbevægelser, fx hvis man er kommet ud i rabatten og hiver bilen op på vejen igen. Væltefunktionen har betydning for lastbiler og busser samt for SUV og offroad-biler, der er højere end almindelige biler. Systemet kan forhindre, at bilen kommer i slinger eller vælter og er derfor ulykkesforebyggende, men det kan også være skademinimerende, idet man måske kan komme til at køre ind i noget med fronten først i stedet for sidelæns (som er langt farligere). ASR: Anti Spin Regulering Forhindrer bilen i at lave hjulspin med de trækkende hjul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites