Jump to content
Kress & Betina

Mødregruppe!

Recommended Posts

Altid med frygt for at spørge om noget som allerede er debatteret (selvom det var i det forrige årtusinde ) spøger jeg alligevel:laugh: Jaaa jeg er gravid. Egentlig vil jeg spørge om der er nogen der forventer at føde i april til juli, for så kunne det være hyggeligt at lave en mødregruppe. Jeg selv skal føde i starten juni og min venide som også bor i Malmö til april, men kunne være hyggelig med lidt flere babyer og deres mødre:scared: Hilsen Betina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altid med frygt for at spørge om noget som allerede er debatteret (selvom det var i det forrige årtusinde ) spøger jeg alligevel:laugh: Jaaa jeg er gravid. Egentlig vil jeg spørge om der er nogen der forventer at føde i april til juli, for så kunne det være hyggeligt at lave en mødregruppe. Jeg selv skal føde i starten juni og min venide som også bor i Malmö til april, men kunne være hyggelig med lidt flere babyer og deres mødre:scared: Hilsen Betina
Hej Betina Konen er sat til d. 18. maj. Jeg nævner det lige for hende. Jeg er sikker på, hun er interesseret. Frederik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Betina Ja, jeg er så konen til Dannemare. Jeg er som sagt sat til medio maj, og jeg vil give dig ret i, at det ville da være dejligt at mødes med andre, der er sat omkring samme tid. Jeg er også medlem på mor-i-malmö, men det kan være lidt uoverskueligt med hvem man retter henvendelse til - mange synes at have kendt hinanden gennem lang tid. Vi bor pt i Oxie, men d. 15. marts rykker vi til Staffanstorp. Sig til, hvis vi skal aftale noget nærmere. Mvh Margith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gik for lidt over ½ år siden til fødselsforberedelser nede i bygningen ved over for sundbusserne (sådan ca. placering). Vi var 7par og mener at man kunne skrive sig på en kontaktliste hvor der så blev dannet en gruppe ud fra. Har ikke hørt om en side tilsvarende mor-i-malmø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da altid plads til én til. Indtil videre er vi 5 andre - hvor den ene allerede har født i efteråret, men vi andre 4 er sat til mellem april og juni. Indtil videre har vi bare aftalt at mødes, når vores lille gruppe er på plads. Vi ønskede os en 5-6 stykker, så nu må vi da være på plads. Jeg ved ikke, om vi skal vente yderligere en måneds tid, inden vi begynder at stikke hovederne sammen, så kan du også nå at komme til landet :) /Margith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites